З танками на «ти»: історія молодшого сержанта Сергія Сидоренка, який ремонтує підбиту техніку на позиціях
Серед безлічі важливих завдань на фронті чільне місце займає ремонт пошкодженої техніки. Якщо несправності серйозні військові машини забирають у тилові ремонтні підрозділи, але якщо поломка несуттєва, або її можна усунути на місті ремонтники вирушають на позиції. Історію Сергія Сидоренка зі взводу технічного забезпечення розповіли armyinform.com.ua.
Командир групи молодший сержант Сергій Сидоренко, зі взводу технічного забезпечення, танкіст досвідчений. Чоловік відслужив строкову службу у танковому батальйоні, закінчивши її на посаді старшого механіка-водія. Тож з танком він «на ти». Сергій вирушив на позиції до наших хлопців з 17-ї окремої танкової Криворізької бригади імені Костянтина Пестушка. Під час виконання бойового завдання один з танків Т-72 зазнав пошкоджень, але ситуація дозволила ремонтувати важку машину на місці. Саме тут досвід і вміння ремонтника стали в пригоді.
«Мін росіяни натикали до бісової матері, ось і підрив. Нам, я вважаю, пощастило. «Сімдесятдвійка» взагалі більш стійка до підривів, ніж «шістдесятчетвірка». Ми всі живі, тільки трохи контужені та самотужки «дошкандибали» додому. Але, як бачите, пальці (елементи, що з`єднують траки у гусеничну стрічку) пошкодило і траки міняти треба», – розповів командир батальйону про наслідки бойового виїзду.
Сергія з побратимами-ремонтниками вже чекали, завбачливо розтягнувши гусянку на землі, та замаскувавши листям. Бійці завжди пам’ятають про небезпеку виявлення їх локації з повітря. Механіки повід’єднували потрощені траки, замінили пошкоджені елементи гусеничної стрічки і взули «сімдесятдвійку».
На запитання про найчастіші поломки Сергій Сидоренко відповідає не задумуючись: «Найчастіше доводиться мати справу з пошкодженням трансмісійної системи, гусениць, пошкодженнями ведучих коліс. Коробки не витримують роботи на високих швидкостях… Ну, і трапляються більш серйозні поламки: наслідки мінних підривів, коли доводиться міняти опорні катки, торсіони, інколи але, на щастя, дуже рідко, в башти прилітає, пошкоджує озброєння. Більшість робіт ми намагаємось виконувати своїми силами на місці. Це вдається робити завдяки досвіду і вмінням військовослужбовців ремонтного підрозділу. Окрім ходової частини, в боях часто пошкоджуються бортові екрани, що захищають борти танка та ходову частину – по них часто прилітають уламки, при влучанні кумулятивних снарядів спрацьовують елементи ДЗ (динамічного захисту)».
Також ремонтникам неодноразово доводилося рятувати техніку, вивозити її з-під вогню. Але чоловіки не мали багато часу розповідати історії, бо їх вже чекав інший танк, на іншій позиції.
Раніше ми розповідали історію електромеханіка Криворізької станції сигналізації та зв’язку Придніпровської залізниці, який спочатку був гірником, а тепер відповідає за безпеку полотна для потягів.
Раніше ми розповідали історію електромеханіка Криворізької станції сигналізації та зв’язку Придніпровської залізниці, який спочатку був гірником, а тепер відповідає за безпеку полотна для потягів.