Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Майже 300 тисяч разів мешканці Кривого Рогу звернулись до відділень офісу Центру «Віза»

    7 Серпня 2022, 11:51 Поділитися СТАТИСТИКА

    Попри військові дії, що почала російська федерація, й наслідки війни, у нашому місті продовжують користуватись попитом різні адміністративні послуги. Станом на 1 серпня зафіксували близько 300 тисяч звернень до Центру «Віза», переважна більшість з яких була в головному офісі, територіальних підрозділах, паспортних столах і віддалених робочих місцях. Про це стало відомо з офіційного сайту виконкому Криворізької міськради.

    Майже 300 тисяч разів мешканці Кривого Рогу звернулись до відділень офісу Центру «Віза»

    Станом на 1 серпня за адмінпослугами звертались містяни 295 575 разів. З цієї кількості 73% прямували до головного офісу, терпідрозділів, паспортних столів і віддалених робочих місць. 26% криворіжців отримували допомогу у восьми відділах реєстрації місця проживання, а також 1% ‒ скористався «Візою мобільною». 

    Крім того, виокремили топ-5 послуг, за якими звертались міські жителі. Мова йде про послуги соціального характеру (41%), реєстрація місця проживання (26%), паспортні послуги (6%), дозволи (3%), реєстрація бізнесу чи нерухомості (2%). Близько 11 858 містян звертались за допомогою онлайн чи безконтактно надсилали документи. З криворіжцями провели майже 44 тисячі консультацій. Майже 3,6 мільйонів гривень надійшло у бюджет в результаті надання адмінпослуг.

    Станом на 1 серпня за адмінпослугами звертались містяни 295 575 разів. З цієї кількості 73% прямували до головного офісу, терпідрозділів, паспортних столів і віддалених робочих місць. 26% криворіжців отримували допомогу у восьми відділах реєстрації місця проживання, а також 1% ‒ скористався «Візою мобільною». 

    Крім того, виокремили топ-5 послуг, за якими звертались міські жителі. Мова йде про послуги соціального характеру (41%), реєстрація місця проживання (26%), паспортні послуги (6%), дозволи (3%), реєстрація бізнесу чи нерухомості (2%). Близько 11 858 містян звертались за допомогою онлайн чи безконтактно надсилали документи. З криворіжцями провели майже 44 тисячі консультацій. Майже 3,6 мільйонів гривень надійшло у бюджет в результаті надання адмінпослуг.

    Теги
    • #віза
    • #статистика