Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Борги за чужим рахунком за світло: що робити криворіжцям у такій ситуації, коментар YASNO

    9 Квiтня 2024, 21:00 Поділитися

    Багато хто знає, що YASNO для зручності нагадує про несплачені рахунки за світло через Viber або у вигляді звичайних смс. Однак інколи буває так, що може прийти сповіщення про заборгованість за особовим рахунком помешкання, де людина не живе. У постачальній компанії розкрили подробиці.

    Борги за чужим рахунком за світло: що робити криворіжцям у такій ситуації, коментар YASNO

    Таке може статися через те, що клієнт колись міг винаймати житло, особисто передавати покази, сплачувати рахунки. В базі його номер телефону зберігся у якості закріпленого за об’єктом. Ще один варіант – при замовленні електронного рахунка на офіційному сайті YASNO хтось допустив помилку при вказуванні номера телефону. 

    Для того, аби отримувати нагадування за власним рахунком, треба актуалізувати свої дані. Найзручніший спосіб – онлайн: 

    -  Viber або Telegram
    -  В особистих повідомленнях на сторінці YASNO у соціальній мережі Facebook
    -  Через лист на електронну адресу [email protected]

    «Потрібно вказати особовий рахунок, його власника та адресу помешкання. Після ідентифікації клієнта інформація в базі постачальника буде скорегована і в подальшому повідомлення про несплачені рахунки будуть надходити лише за актуальним особовим рахунком», - зауважують у YASNO.

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, що робити криворіжцям, аби не залишитися без світла у разі попередження від YASNO. 

    Таке може статися через те, що клієнт колись міг винаймати житло, особисто передавати покази, сплачувати рахунки. В базі його номер телефону зберігся у якості закріпленого за об’єктом. Ще один варіант – при замовленні електронного рахунка на офіційному сайті YASNO хтось допустив помилку при вказуванні номера телефону. 

    Для того, аби отримувати нагадування за власним рахунком, треба актуалізувати свої дані. Найзручніший спосіб – онлайн: 

    -  Viber або Telegram
    -  В особистих повідомленнях на сторінці YASNO у соціальній мережі Facebook
    -  Через лист на електронну адресу [email protected]

    «Потрібно вказати особовий рахунок, його власника та адресу помешкання. Після ідентифікації клієнта інформація в базі постачальника буде скорегована і в подальшому повідомлення про несплачені рахунки будуть надходити лише за актуальним особовим рахунком», - зауважують у YASNO.

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, що робити криворіжцям, аби не залишитися без світла у разі попередження від YASNO. 

    Теги
    • #електроенергія
    • #рахунки
    • #світло