Борги за чужим рахунком за світло: що робити криворіжцям у такій ситуації, коментар YASNO
Багато хто знає, що YASNO для зручності нагадує про несплачені рахунки за світло через Viber або у вигляді звичайних смс. Однак інколи буває так, що може прийти сповіщення про заборгованість за особовим рахунком помешкання, де людина не живе. У постачальній компанії розкрили подробиці.
Таке може статися через те, що клієнт колись міг винаймати житло, особисто передавати покази, сплачувати рахунки. В базі його номер телефону зберігся у якості закріпленого за об’єктом. Ще один варіант – при замовленні електронного рахунка на офіційному сайті YASNO хтось допустив помилку при вказуванні номера телефону.
Для того, аби отримувати нагадування за власним рахунком, треба актуалізувати свої дані. Найзручніший спосіб – онлайн:
- Viber або Telegram.
- В особистих повідомленнях на сторінці YASNO у соціальній мережі Facebook.
- Через лист на електронну адресу [email protected].
«Потрібно вказати особовий рахунок, його власника та адресу помешкання. Після ідентифікації клієнта інформація в базі постачальника буде скорегована і в подальшому повідомлення про несплачені рахунки будуть надходити лише за актуальним особовим рахунком», - зауважують у YASNO.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що робити криворіжцям, аби не залишитися без світла у разі попередження від YASNO.
- В особистих повідомленнях на сторінці YASNO у соціальній мережі Facebook.
- Через лист на електронну адресу [email protected]. «Потрібно вказати особовий рахунок, його власника та адресу помешкання. Після ідентифікації клієнта інформація в базі постачальника буде скорегована і в подальшому повідомлення про несплачені рахунки будуть надходити лише за актуальним особовим рахунком», - зауважують у YASNO. Нагадаємо, раніше ми писали про те, що робити криворіжцям, аби не залишитися без світла у разі попередження від YASNO.