Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Попередження від YASNO про відключення: що робити криворіжцям, аби не залишитися без світла

    1 Лютого 2024, 18:00 Поділитися

    В Україні відновили відключення побутових споживачів, які накопичили борги за комунальні послуги. Це відбувається за чіткого дотримання нюансів законодавства та передбачає кілька етапів. Детально про процедуру розповіли у YASNO.

    Попередження від YASNO про відключення: що робити криворіжцям, аби не залишитися без світла

    Усі клієнти, які надали компанії актуальні дані, отримують сповіщення про наявність боргу через електронну пошту або смс/у Viber. Якщо ви чуєте про це вперше, то надайте свої контакти постачальнику у особистому кабінеті чи через опцію замовлення електронного рахунку у Viber.

    «Наступним кроком постачальник направляє офіційне попередження про відключення та змушений ініціювати припинення електропостачання. Відповідну заявку він передає оператору системи розподілу, який безпосередньо виконує технічні роботи. Клієнту постачальник надсилає попередження про відключення, де вказана дата, з якої може відбутися знеструмлення. Окремо про відключення клієнта також має повідомляти і оператор системи розподілу. Згідно з правилами припинення електропостачання може відбутися не раніше, ніж через 10 робочих днів після отримання попередження від електропостачальника та через 5 робочих днів - після попередження від оператора системи розподілу», - зауважили в YASNO. 

    Після винесення попередження людина має якомога швидше зробити погашення. Через те, що гроші  банківській системі можуть зараховуватися впродовж 3 днів, важливо не тягнути з платіжкою до останнього моменту. Найпростіші способи для розрахування:  

    -  Чат-боти YASNO в Viber/Telegram. 

    -  На сайті постачальника за номером особового рахунку/адресою. 

    Коли кошти прийдуть на рахунок YASNO, оператор системи розподілу отримує повідомлення про відміну відключення. У випадку, коли сума не зайшла до запланованої дати знеструмлення, споживача обмежують до повного погашення заборгованості. 

    «До того ж, у такому випадку клієнту також доведеться отримати та сплатити окремий рахунок за виконання робіт з відключення та підключення. Вартість таких робіт може складати від кількохсот до кількох тисяч гривень. Важливо також пам’ятати, що зворотне підключення відбувається не одразу - згідно з правилами оператори системи розподілу мають виконати заявку на підключення протягом 3-х днів в місті та 5-ти днів в сільській місцевості», - резюмували в YASNO. 

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, що на Дніпропетровщині є кілька громад, де заборона на відключення послуг зберігається.

    Усі клієнти, які надали компанії актуальні дані, отримують сповіщення про наявність боргу через електронну пошту або смс/у Viber. Якщо ви чуєте про це вперше, то надайте свої контакти постачальнику у особистому кабінеті чи через опцію замовлення електронного рахунку у Viber.

    «Наступним кроком постачальник направляє офіційне попередження про відключення та змушений ініціювати припинення електропостачання. Відповідну заявку він передає оператору системи розподілу, який безпосередньо виконує технічні роботи. Клієнту постачальник надсилає попередження про відключення, де вказана дата, з якої може відбутися знеструмлення. Окремо про відключення клієнта також має повідомляти і оператор системи розподілу. Згідно з правилами припинення електропостачання може відбутися не раніше, ніж через 10 робочих днів після отримання попередження від електропостачальника та через 5 робочих днів - після попередження від оператора системи розподілу», - зауважили в YASNO. 

    Після винесення попередження людина має якомога швидше зробити погашення. Через те, що гроші  банківській системі можуть зараховуватися впродовж 3 днів, важливо не тягнути з платіжкою до останнього моменту. Найпростіші способи для розрахування:  

    -  Чат-боти YASNO в Viber/Telegram. 

    -  На сайті постачальника за номером особового рахунку/адресою. 

    Коли кошти прийдуть на рахунок YASNO, оператор системи розподілу отримує повідомлення про відміну відключення. У випадку, коли сума не зайшла до запланованої дати знеструмлення, споживача обмежують до повного погашення заборгованості. 

    «До того ж, у такому випадку клієнту також доведеться отримати та сплатити окремий рахунок за виконання робіт з відключення та підключення. Вартість таких робіт може складати від кількохсот до кількох тисяч гривень. Важливо також пам’ятати, що зворотне підключення відбувається не одразу - згідно з правилами оператори системи розподілу мають виконати заявку на підключення протягом 3-х днів в місті та 5-ти днів в сільській місцевості», - резюмували в YASNO. 

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, що на Дніпропетровщині є кілька громад, де заборона на відключення послуг зберігається.

    Теги
    • #комунальні послуги