Понад 4,5 тисячі послуг: які соціальні опції найчастіше цікавили криворіжців в Центрі «Віза»
Які б складнощі не приносило військове лихоліття, у Кривому Розі продовжується робота на благо місцевих мешканців. У Департаменті соціальної політики виконкому КМР підбили підсумки роботи свого спеціаліста у Центрі «Віза» за минулий рік. Про це повідомляється на сторінці у Facebook.
Мешканці Кривого Рогу отримали минулоріч 4 772 послуги. Якщо деталізувати, то це:
- Майже 2 700 консультацій з приводу отримання продуктових наборів, соціального та пенсійного забезпечення, виплати матеріальної допомоги та компенсації фізичним особам, які займаються забезпеченням з догляду на непрофесійній основі, тощо.
- Понад 1 600 роз’яснень з приводу призначення та виплат компенсацій за ініціативою «Прихисток».
- Прийняття майже 500 заяв на оформлення багатофункціональної «Картки криворіжця».
«Вже звичним стало те, що спеціаліст департаменту соціальної політики виконкому міськради щодня з понеділка по п’ятницю надає консультативну допомогу із соціальних питань у Центрі «Віза». Робоче місце №30», - йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, яку соціальну допомогу в Україну можна оформити через «Дію».
- Понад 1 600 роз’яснень з приводу призначення та виплат компенсацій за ініціативою «Прихисток».
- Прийняття майже 500 заяв на оформлення багатофункціональної «Картки криворіжця». «Вже звичним стало те, що спеціаліст департаменту соціальної політики виконкому міськради щодня з понеділка по п’ятницю надає консультативну допомогу із соціальних питань у Центрі «Віза». Робоче місце №30», - йдеться у повідомленні. Нагадаємо, раніше ми писали про те, яку соціальну допомогу в Україну можна оформити через «Дію».