Потік вантажівок за містом та пришвидшення руху транспорту: біля Кривого Рогу дорожники підсилюють дві стратегічні траси
Через Кривий Ріг проходять важливі транзитні коридори, які пов’язують Схід з південними портами. Вантажний транспорт переважно йде через місто, через що є певні ризики для життєвого циклу доріг. Це питання частково вирішується без великих капіталовкладень, повідомляють на Facebook-сторінці «Автомагістраль Південь».
Проїзд між автомобільними шляхами Н-23 Кропивницький — Кривий Ріг — Запоріжжя і Н-11 Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв можна організувати через дороги місцевого значення. Сьогодні їх підсилюють. На частині полотна між Гейковкою та Мусіївкою, що примикає до траси Н-11, ведеться капітальний ремонт.
«Довжина ділянки 6,9 км. Проектом передбачено розширення дороги з 6 до 7 метрів. Шар основи складається з відфрезерованої суміші з додаванням нового матеріалу, обробленого в’яжучим і цементом. Зверху влаштовуємо два шари асфальтобетону 10 см і 5 см.
Це дозволить запустити потік вантажівок за межами Кривого Рогу, пришвидшити рух транспорту та зберегти дорожню мережу міста», - говорять в «Автомагістраль Південь».
Нагадаємо, раніше ми розповідали про один день з життя ремонтників депо №2 КП «Швидкісний трамвай».
Це дозволить запустити потік вантажівок за межами Кривого Рогу, пришвидшити рух транспорту та зберегти дорожню мережу міста», - говорять в «Автомагістраль Південь». Нагадаємо, раніше ми розповідали про один день з життя ремонтників депо №2 КП «Швидкісний трамвай».