Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Вартові трамвайної «павутини»: один день з життя ремонтників депо №2 КП «Швидкісний трамвай»

    15 Вересня 2023, 12:00 Поділитися

    Електротранспорт – один з «живих» організмів нашого міста. Однаково як тролейбуси, так і трамваї, їхні мережі-все потребує належного догляду. Він потрібен аби ми не запізнилися на роботу, побачення чи зустріч з друзями. «Перший Міський» сьогодні побував у депо №2 «Швидкісний трамвай» та дізнався, яких зусиль докладають комунальники, аби криворіжці нікуди не запізнилися.

    Вартові трамвайної «павутини»: один день з життя ремонтників депо №2 КП «Швидкісний трамвай»

    Заміна дротів та спецчастин мережі – ключова операція для сталої роботи пасажирського рухомого складу. Начальник дільниці контактної та кабельної мережі підприємства Сергій Кірющенко каже, що є 2 бригади. 1 – аварійна зміна, яка працює цілодобово. У випадку заявки від диспетчера вона виїжджає та реагує на задачу оперативно.  

    «Протяжність контактної мережі депо №2, там де ми зараз знаходимось, з урахуванням підземної та наземної частин, приблизно 48 – 49 км. Міська лінія 140 – 150 км, протяжність її контактної мережі. Нам на цей рік за кошти міста було придбано 11,5 тон контактного дроту. Це приблизно 12-13 км. Для заміни зношених. Ми їх міняємо за правилами. Якщо у нас перевищує 25% – 35%  зносу, то бригада виїжджає на заміну. В день ми можемо виконувати заміну контактного дроту тільки по депо, не зупиняючи лінію. А всі інші роботи виконуються у нічну зміну, коли зупиняється рухомий склад», - зазначив Сергій Кірющенко. 

    Робота не з легких. Зокрема, через фізичні навантаження. Бо всі потрібні для ремонту інструменти важать кілька кілограмів. Так само, як і дріт. 

    «Якщо ми своєчасно не будемо виконувати заміну контактних дротів, то будуть обриви, простої вагонів. Своєчасне обстеження є гарантією того, що транспорт курсуватиме як вивірений годинник. 

    Ми дотримуємося охорони праці. Раз на рік здаємо екзамени. Крім того, після приходу на роботу ми проходимо інструктаж. У нас постійна напруга у 600 вольт», - прокоментував бригадир Дмитро Лялюшко. 

    Нагадаємо, раніше ми розповідали про те, як у Кривому Розі КП «Міський тролейбус» проводить модернізацію своєї частини мереж. 

    Заміна дротів та спецчастин мережі – ключова операція для сталої роботи пасажирського рухомого складу. Начальник дільниці контактної та кабельної мережі підприємства Сергій Кірющенко каже, що є 2 бригади. 1 – аварійна зміна, яка працює цілодобово. У випадку заявки від диспетчера вона виїжджає та реагує на задачу оперативно.  

    «Протяжність контактної мережі депо №2, там де ми зараз знаходимось, з урахуванням підземної та наземної частин, приблизно 48 – 49 км. Міська лінія 140 – 150 км, протяжність її контактної мережі. Нам на цей рік за кошти міста було придбано 11,5 тон контактного дроту. Це приблизно 12-13 км. Для заміни зношених. Ми їх міняємо за правилами. Якщо у нас перевищує 25% – 35%  зносу, то бригада виїжджає на заміну. В день ми можемо виконувати заміну контактного дроту тільки по депо, не зупиняючи лінію. А всі інші роботи виконуються у нічну зміну, коли зупиняється рухомий склад», - зазначив Сергій Кірющенко. 

    Робота не з легких. Зокрема, через фізичні навантаження. Бо всі потрібні для ремонту інструменти важать кілька кілограмів. Так само, як і дріт. 

    «Якщо ми своєчасно не будемо виконувати заміну контактних дротів, то будуть обриви, простої вагонів. Своєчасне обстеження є гарантією того, що транспорт курсуватиме як вивірений годинник. 

    Ми дотримуємося охорони праці. Раз на рік здаємо екзамени. Крім того, після приходу на роботу ми проходимо інструктаж. У нас постійна напруга у 600 вольт», - прокоментував бригадир Дмитро Лялюшко. 

    Нагадаємо, раніше ми розповідали про те, як у Кривому Розі КП «Міський тролейбус» проводить модернізацію своєї частини мереж. 

    Теги
    • #депо
    • #трамваї
    • #ремонт