Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    7 із 10 українців хвилюються, що їх друзі чи родичі можуть потрапити на гачок онлайн-шахраїв: результати опитування

    14 Вересня 2023, 17:00 Поділитися СТАТИСТИКА

    Більшість українців вважає, що скоріш за все не розпізнає шахрая за «червоними прапорцями». В той же час наші громадяни намагаються піклуватися не лише про власну цифрову безпеку та гаманець,а і про інших, особливо пенсіонерів, які з легкістю вірять повідомленням про виграш у лотерею чи подарунки від магазинів. Про це стало відомо з дослідження Stay Secure, проведене Wakefield Research на замовлення Visa.

    7 із 10 українців хвилюються, що їх друзі чи родичі можуть потрапити на гачок онлайн-шахраїв: результати опитування

    На замовлення Visa Wakefield Research провели дослідження Stay Secure. Вони дізнавалися у людей чи ставали вони жертвами злодіїв у мережі, наскільки вони та їх рідні чи друзі обізнані про нові схеми обману, чи критично ставляться до гарних новин від анонімів та багато інших запитань.  Так, згідно з результатами, кожен другий українець принаймні раз потрапляв на гачок аферистів, а 17% ставали жертвами обману не один раз. 

    7 із 10 українців хвилюються, що їх друзі чи родичі можуть відреагувати на шахрайське повідомлення, а у власній здатності розпізнати онлайн-шахрайство не впевнені 68% українців. Це підтверджує те, що 73% українців найімовірніше не розпізнають "червоні прапорці", які вказують, на імовірну шахрайську діяльність в мережі. 

    При цьому опитані, що вважають себе обізнаними щодо тактик онлайн-зловмисників вірогідніше повірять їм або перейдуть за злочинним посиланням.  54% «впевнених» українців повірять повідомленню, що містить гарні новини, а 42% зреагують на прохання виконати термінові дії, тоді як серед тих, хто сумнівається у своїй пильності, так вчинять 48% та 32% відповідно. 

    46% опитаних переймаються, що їх рідні купляться на електронний лист із пропозицією безкоштовної подарункової картки чи продукту з інтернет-магазину. Також більше половини (68%) непокояться, що жертвами онлайн-злодіїв можуть стати літні люди, тоді як у пильності дітей та підлітків не впевнена чверть опитаних. Найбільше підозр в українців викликають прохання змінитипароль через потенційний витік даних. Набагато менше респондентів звертає увагу на повідомлення про статус відправлення, що доставляється (28%); електронні листи з оголошенням про розпродаж або появу нового продукту (27%) чи прохання надати відгук про нещодавній досвід (17%).  

    Нагадаємо, що у Кривому Розі викрили шахраїв, що обкрадали банківські рахунки українців. Детально про цю справу ми пписали тут.

    На замовлення Visa Wakefield Research провели дослідження Stay Secure. Вони дізнавалися у людей чи ставали вони жертвами злодіїв у мережі, наскільки вони та їх рідні чи друзі обізнані про нові схеми обману, чи критично ставляться до гарних новин від анонімів та багато інших запитань.  Так, згідно з результатами, кожен другий українець принаймні раз потрапляв на гачок аферистів, а 17% ставали жертвами обману не один раз. 

    7 із 10 українців хвилюються, що їх друзі чи родичі можуть відреагувати на шахрайське повідомлення, а у власній здатності розпізнати онлайн-шахрайство не впевнені 68% українців. Це підтверджує те, що 73% українців найімовірніше не розпізнають "червоні прапорці", які вказують, на імовірну шахрайську діяльність в мережі. 

    При цьому опитані, що вважають себе обізнаними щодо тактик онлайн-зловмисників вірогідніше повірять їм або перейдуть за злочинним посиланням.  54% «впевнених» українців повірять повідомленню, що містить гарні новини, а 42% зреагують на прохання виконати термінові дії, тоді як серед тих, хто сумнівається у своїй пильності, так вчинять 48% та 32% відповідно. 

    46% опитаних переймаються, що їх рідні купляться на електронний лист із пропозицією безкоштовної подарункової картки чи продукту з інтернет-магазину. Також більше половини (68%) непокояться, що жертвами онлайн-злодіїв можуть стати літні люди, тоді як у пильності дітей та підлітків не впевнена чверть опитаних. Найбільше підозр в українців викликають прохання змінитипароль через потенційний витік даних. Набагато менше респондентів звертає увагу на повідомлення про статус відправлення, що доставляється (28%); електронні листи з оголошенням про розпродаж або появу нового продукту (27%) чи прохання надати відгук про нещодавній досвід (17%).  

    Нагадаємо, що у Кривому Розі викрили шахраїв, що обкрадали банківські рахунки українців. Детально про цю справу ми пписали тут.

    Теги
    • #опитування
    • #статистика
    • #шахраї