Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Третина учнів в умовах війни не мали постійного доступу до навчання, – дослідження

    19 Квiтня 2023, 22:20 Поділитися

    Протягом навчального року 2022/2023 доступ до освітнього процесу мали тільки 30% учнів. Крім того, на півдні України ця цифра сягала 40%. Про це повідомляє Державна служба якості освіти України.

    Третина учнів в умовах війни не мали постійного доступу до навчання, – дослідження

    Такі показники пов’язані з воєнним станом та небезпекою, яка загрожує учням. Через військові дії в першому півріччі 2022/2023 навчального року не вдалося відновити очне навчання у повному обсязі. 15% закладів освіти працювали очно, 33% — дистанційно, 51% — змішано. На сході та півдні України переважало дистанційне навчання. При цьому третина дітей в умовах війни не мали повноцінного доступу до освітнього процесу.

    До того ж, дослідження показує, що ситуація з доступом до освіти в містах краща, ніж у селах. Але з числа дітей із малозабезпечених сімей у містах 32% та майже половина – 46% у селах не мали доступу до освітнього процесу. Серед внутрішньо переміщених доступ до навчання мали 86% дітей у містах та 80% у селах.

    «Пандемія, а тепер війна спричинили зміни в організації освітнього процесу. Дистанційне навчання, повітряні тривоги, відключення електроенергії, відсутність зв’язку — все це, безумовно, вплинуло на загальну середню освіту. Сьогодні ми бачимо, що війна призвела до втрат у результатах навчання учнів і, відповідно, — у якості освіти. Це дослідження нам допомогло виявити чинники цих втрат і виробити рекомендації щодо плану дій з боку держави, громади та безпосередньо школи, аби подолати ці втрати», — зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак.

    Такі показники пов’язані з воєнним станом та небезпекою, яка загрожує учням. Через військові дії в першому півріччі 2022/2023 навчального року не вдалося відновити очне навчання у повному обсязі. 15% закладів освіти працювали очно, 33% — дистанційно, 51% — змішано. На сході та півдні України переважало дистанційне навчання. При цьому третина дітей в умовах війни не мали повноцінного доступу до освітнього процесу.

    До того ж, дослідження показує, що ситуація з доступом до освіти в містах краща, ніж у селах. Але з числа дітей із малозабезпечених сімей у містах 32% та майже половина – 46% у селах не мали доступу до освітнього процесу. Серед внутрішньо переміщених доступ до навчання мали 86% дітей у містах та 80% у селах.

    «Пандемія, а тепер війна спричинили зміни в організації освітнього процесу. Дистанційне навчання, повітряні тривоги, відключення електроенергії, відсутність зв’язку — все це, безумовно, вплинуло на загальну середню освіту. Сьогодні ми бачимо, що війна призвела до втрат у результатах навчання учнів і, відповідно, — у якості освіти. Це дослідження нам допомогло виявити чинники цих втрат і виробити рекомендації щодо плану дій з боку держави, громади та безпосередньо школи, аби подолати ці втрати», — зазначив голова Державної служби якості освіти Руслан Гурак.

    Теги
    • #дослідження
    • #навчання