Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Протягом року повномасштабної війни понад 60% опитаних українців не відвідували бібліотеки чи книжкові магазини, натомість культурні заходи не залишались поза увагою

    24 Березня 2023, 22:20 Поділитися

    На початку лютого в нашій державі проводили дослідження, під час якого з’ясовували вплив війни на культурну сферу нашого народу. Зокрема, фахівці КМІСу опитали більше двох тисяч людей й дізналися, що протягом минулого року більше 60% громадян читали літературу, відвідували культурні заходи й задоволені вітчизняними фільмами й музикою. Про це стало відомо з сайту Київського міжнародного інституту соціології.

    Протягом року повномасштабної війни понад 60% опитаних українців не відвідували бібліотеки чи книжкові магазини, натомість культурні заходи не залишались поза увагою

    Згідно з результатами, упродовж останнього року 62% опитаних не відвідували бібліотеки та книжкові магазини. Проте книгарні більше користуються попитом – 29% респондентів ходили в книжкові магазини, 16% – у бібліотеки, а 6% – і туди, і туди. Натомість, 62% опитаних читали паперові або електронні книги.

    Також близько 60% учасників дослідження відвідали хоча б один культурний захід протягом року. Найчастіше це були публічні вшанування пам’яті якоїсь людини (26%), музичні концерти (22%), кінотеатри (21%) та екскурсії (20%). 

    Не менше половини опитаних тією чи іншою мірою задоволені кількістю вітчизняних культурних продуктів – відсоток коливається в межах від 58% до 89%. До топ-3 входить задоволеність музичними творами (89%), фільмами (82%) та книгами (77,5%).

    Крім того, абсолютна більшість респондентів вказала на певні перешкоди, котрі заважають відвідувати стільки заходів, скільки вони б хотіли. Наприклад, брак вільного часу (42%), місцезнаходження локацій (37%), нестача коштів (31%), відсутність компанії (10%) тощо. 
    Поза тим, 24% респондентів не помітили впливу війни на їх практики культурної діяльності. Основний вплив для решти проявився так: 56% почали слухати більше української музики, 22% – читати книг українських авторів, 3% почали співати тощо. 

    Також 42% респондентів почали більше дивитися українські фільми чи серіали, а 53% стали більше споживати вітчизняну музику. 38% опитаних змінили вибір національності авторів на користь українців, майже така ж кількість (39%) почала споживати більше українського контенту на You-Tube.

    Зазначимо, дізнавались думки українців соціологи КМІСу з 27 січня до 3 лютого. Всього опитали 2 009 людей віком від 18 років, котрі мешкають на всіх територіях України, окрім тимчасово окупованих. Методом дослідження обрали телефонні інтерв’ю.

    Згідно з результатами, упродовж останнього року 62% опитаних не відвідували бібліотеки та книжкові магазини. Проте книгарні більше користуються попитом – 29% респондентів ходили в книжкові магазини, 16% – у бібліотеки, а 6% – і туди, і туди. Натомість, 62% опитаних читали паперові або електронні книги.

    Також близько 60% учасників дослідження відвідали хоча б один культурний захід протягом року. Найчастіше це були публічні вшанування пам’яті якоїсь людини (26%), музичні концерти (22%), кінотеатри (21%) та екскурсії (20%). 

    Не менше половини опитаних тією чи іншою мірою задоволені кількістю вітчизняних культурних продуктів – відсоток коливається в межах від 58% до 89%. До топ-3 входить задоволеність музичними творами (89%), фільмами (82%) та книгами (77,5%).

    Крім того, абсолютна більшість респондентів вказала на певні перешкоди, котрі заважають відвідувати стільки заходів, скільки вони б хотіли. Наприклад, брак вільного часу (42%), місцезнаходження локацій (37%), нестача коштів (31%), відсутність компанії (10%) тощо. 
    Поза тим, 24% респондентів не помітили впливу війни на їх практики культурної діяльності. Основний вплив для решти проявився так: 56% почали слухати більше української музики, 22% – читати книг українських авторів, 3% почали співати тощо. 

    Також 42% респондентів почали більше дивитися українські фільми чи серіали, а 53% стали більше споживати вітчизняну музику. 38% опитаних змінили вибір національності авторів на користь українців, майже така ж кількість (39%) почала споживати більше українського контенту на You-Tube.

    Зазначимо, дізнавались думки українців соціологи КМІСу з 27 січня до 3 лютого. Всього опитали 2 009 людей віком від 18 років, котрі мешкають на всіх територіях України, окрім тимчасово окупованих. Методом дослідження обрали телефонні інтерв’ю.

    Теги
    • #опитування
    • #бібліотека