Більше 28 тисяч звернень мешканців Кривого Рогу опрацювали оператори Центру «Віза» з початку року
Попри збройну агресію рф представники міського ЦНАПу продовжують надавати криворіжцям послуги, зокрема й консультації у телефонному форматі. З початку цього року опрацювали понад 28 тисяч вхідних дзвінків, найчастіше городяни звертались з паспортних питань. Відповідну інформацію опублікували на сайті виконкому Криворізької міської ради.
Для мешканців нашого міста стабільно функціонує гаряча лінія Центру адміністративних послуг «Віза», кожен дзвінок є безкоштовним. Звернення приймають оператори, котрі аналізують проблеми й допомагають їх вирішити. Інформацію щодо роз’яснень деяких найпоширеніших питань також публікують на сайті для зручності городян. У період дії воєнного стану зафіксували збільшення кількості дзвінків. Зокрема, з початку цього року оператори гарячої лінії Центру «Віза» опрацювали 28 212 звернень криворіжців.
Крім того, найчастіше телефонували містяни з приводу паспортних питань. Другу сходинку у рейтингу найпопулярніших звернень обіймають питання щодо реєстрації місця проживання. Також значна частина дзвінків стосується актуальної під час воєнного стану соціальної урядової програми «Прихисток». Звертаються міські жителі й з тих питань, що не стосуються компетенції Центру, проте оператори все одно намагаються посильно допомогти.
Зазначимо, наразі можливі збої у роботі гарячої лінії через нестабільне електропостачання. У разі, якщо неможливо звернутись за номером 0-800-500-459, можна зателефонувати до Контакт-Центру виконкому Криворізької міськради ‒ 15-20 (з мобільного оператора «Київстар») та (056) 499-15-20 (з інших мобільних операторів).