Криворізькі дітлахи, позбавлені батьківського піклування, котрих евакуювали до Австрії на час війни, опановують одночасно дві навчальні програми
Ще на початку війни 34 вихованці Криворізького реабілітаційного центру евакуювали до Австрійського Інсбруку. Це – дітлахи позбавлені батьківського піклування. Зараз вони встигають навчатись у двох школах одночасно – відвідують австрійську школу очно, і дистанційно навчаються в українській.
«Я навчаюся у старшій школі. Спочатку, коли йшла, мені було дуже страшно я переживала, що мене якось не так сприймуть інші діти. Але всі страхи відійшли одразу. Діти дуже позитивні, мене почали одразу розпитувати, спілкуватися зі мною», – розповіла криворіжанка Анастасія про своє навчання в Інсбруку.
Також у дітлахів багато додаткових факультетів, інтерактивних занять та спортивних гуртків. Організували і цікаве дозвілля: учні відвідують різні міста та ходять на екскурсії.
Уроки в австрійській школі молодші діти відвідують переважно в першій половині дня, а от старші класи вже вчаться до вечора. Але навіть при такому навантаженні, встигають одночасно здобувати знання і в українській школі №51. Там для них спеціально налагодили зручний формат дистанційки. Для цього у спеціальній програмі для дистанційного навчання створили окремі сторінки предметів. Кожен вчитель криворізької школи викладає завдання і додає до нього відеоматеріал. Надають тестування для перевірки знань.
Працюють для зручності на двох платформах. HUMAN – для старшокласників та Google Класс – для початкової школи. Вчителі кажуть, дітям підходить такий процес навчання, адже вони не мають достатньої кількості гаджетів, аби уроки відбувалися в онлайн режимі. А на платформи вивантажують всі матеріали, книжки та завдання. Тож учні можуть в будь-який момент з ними ознайомитися. Також під австрійських учнів підлаштували систему контролю знань – замість поточних частих опитувань проводять діагностичну роботу, узагальнюючи тему.
«Ми проводимо консультації з вихователями, обов'язково проговорюємо щотижня певні нюанси. Також на педагогічній раді ми говорили, що це має бути гнучкий підібраний матеріал і подовжені терміни для здачі матеріалу», – наголосила Ганна Новікова, заступниця директора з навчально-виховної роботи гімназії №51.
Дітлахи будуть продовжувати навчатися під час війни одночасно в двох школах і надалі, адже вчителі намагаються зберегти для них цей зв'язок з Україною. І коли учні повернуться на Батьківщину, у них не буде прогалин в знаннях.
Також у дітлахів багато додаткових факультетів, інтерактивних занять та спортивних гуртків. Організували і цікаве дозвілля: учні відвідують різні міста та ходять на екскурсії.
Уроки в австрійській школі молодші діти відвідують переважно в першій половині дня, а от старші класи вже вчаться до вечора. Але навіть при такому навантаженні, встигають одночасно здобувати знання і в українській школі №51. Там для них спеціально налагодили зручний формат дистанційки. Для цього у спеціальній програмі для дистанційного навчання створили окремі сторінки предметів. Кожен вчитель криворізької школи викладає завдання і додає до нього відеоматеріал. Надають тестування для перевірки знань.
Працюють для зручності на двох платформах. HUMAN – для старшокласників та Google Класс – для початкової школи. Вчителі кажуть, дітям підходить такий процес навчання, адже вони не мають достатньої кількості гаджетів, аби уроки відбувалися в онлайн режимі. А на платформи вивантажують всі матеріали, книжки та завдання. Тож учні можуть в будь-який момент з ними ознайомитися. Також під австрійських учнів підлаштували систему контролю знань – замість поточних частих опитувань проводять діагностичну роботу, узагальнюючи тему.
«Ми проводимо консультації з вихователями, обов'язково проговорюємо щотижня певні нюанси. Також на педагогічній раді ми говорили, що це має бути гнучкий підібраний матеріал і подовжені терміни для здачі матеріалу», – наголосила Ганна Новікова, заступниця директора з навчально-виховної роботи гімназії №51.
Дітлахи будуть продовжувати навчатися під час війни одночасно в двох школах і надалі, адже вчителі намагаються зберегти для них цей зв'язок з Україною. І коли учні повернуться на Батьківщину, у них не буде прогалин в знаннях.