Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Що робити, якщо не працює кабельний інтернет, - інструкція

    24 Травня 2022, 22:57 Поділитися

    Під час війни ворог робить усе, щоб позбавити українців доступу до інтернету та зв’язку. Тому в Україні нерідко виникають складнощі у роботі кабельних інтернет-провайдерів, внаслідок чого у абонентів спостерігаються проблеми з домашнім інтернетом. Держспецзв'язку та НКЕК підготували інструкцію, що робити, коли не працює кабельний інтернет.

    Що робити, якщо не працює кабельний інтернет, - інструкція

    Держспецзв'язку надає корисні рекомендації, які допоможуть українцям завжди залишатися на зв’язку під час війни. 

    Якщо не працює кабельний інтернет, необхідно:

    - перевірити стан оплати за інтернет в особистому кабінеті;
    - якщо послуги оплачені, але інтернет все одно не працює, потрібно перевірити з’єднання роз’ємів - кабелі могли від’єднатися або пошкодитися;
    - спробувати вимкнути та увімкнути комп’ютер та інтернет;
    - у розділі «Параметри мережі та інтернету» скористатися «Засобом усунення неполадок мережі», якщо будуть виявлені помилки - слідуйте рекомендаціям, які надасть система;
    - зв’язатися з вашим провайдером і повідомити про збій;
    - якщо у вашому будинку більше одного провайдера, попросіть сусідів під’єднатися до їх Wi-Fi-мережі;
    - користуватися мобільним інтернетом у мережі вашого оператора або операторів національного роумінгу.

    Держспецзв'язку надає корисні рекомендації, які допоможуть українцям завжди залишатися на зв’язку під час війни. 

    - перевірити стан оплати за інтернет в особистому кабінеті;
    - якщо послуги оплачені, але інтернет все одно не працює, потрібно перевірити з’єднання роз’ємів - кабелі могли від’єднатися або пошкодитися;
    - спробувати вимкнути та увімкнути комп’ютер та інтернет;
    - у розділі «Параметри мережі та інтернету» скористатися «Засобом усунення неполадок мережі», якщо будуть виявлені помилки - слідуйте рекомендаціям, які надасть система;
    - зв’язатися з вашим провайдером і повідомити про збій;
    - якщо у вашому будинку більше одного провайдера, попросіть сусідів під’єднатися до їх Wi-Fi-мережі;
    - користуватися мобільним інтернетом у мережі вашого оператора або операторів національного роумінгу.

    Теги
    • #поради
    • #інтернет