Що робити, якщо зник мобільний зв’язок або не працює національний роумінг, - інструкція
Окупанти продовжують пошкоджувати об’єкти зв’язку та вузлові станції в Україні, внаслідок чого в українців зникає мобільний зв'язок або виникають постійні перебої у мережах різних операторів. Фахівці Держспецзв'язку та НКЕК підготували інструкцію, що робити, коли не працює мережа оператора, національний роумінг, або немає жодної мережі операторів.
Держспецзв'язку надає корисні рекомендації, які допоможуть українцям завжди залишатися на зв’язку під час війни. Експерти рекомендують зберегти дані поради на смартфоні, щоб вони були доступними у будь-який момент, незалежно від наявності покриття.
Якщо мережа вашого мобільного оператора не працює, необхідно:
- скористатися національним роумінгом у мережі іншого оператора, для цього потрібно вимкнути автовибір мережі. Якщо зареєструватися не вдалось, спробуйте вибрати іншу мережу або перезавантажте телефон і спробуйте знову;
- намагатися щодня вручну підключитися до мережі свого оператора або увімкнувши автовибір мережі;
- обмежити споживання мобільного трафіку, щоб не навантажувати мережі операторів, а також вимкнути режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах;
- скоротити час телефонних розмов до мінімуму або писати смс-повідомлення;
- за можливості під’єднуватися до Wi-Fi-мереж та використовувати стаціонарний інтернет;
- якщо не працює зв'язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту», а також з’ясуйте, чи є зв'язок і інших людей, які знаходяться поруч. Якщо в інших абонентів зв'язок працює, перезавантажте телефон, або вийміть і поставте SIM-картку знову. Також можна перевірити роботу картки в іншому пристрої, якщо вона не працює – замініть SIM-картку;
- якщо в інших користувачів також не працює мобільна мережа - пошкоджена інфраструктура, у такому випадку за можливості користуйтесь іншими засобами зв’язку.
- скористатися національним роумінгом у мережі іншого оператора, для цього потрібно вимкнути автовибір мережі. Якщо зареєструватися не вдалось, спробуйте вибрати іншу мережу або перезавантажте телефон і спробуйте знову;
- намагатися щодня вручну підключитися до мережі свого оператора або увімкнувши автовибір мережі;
- обмежити споживання мобільного трафіку, щоб не навантажувати мережі операторів, а також вимкнути режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах;
- скоротити час телефонних розмов до мінімуму або писати смс-повідомлення;
- за можливості під’єднуватися до Wi-Fi-мереж та використовувати стаціонарний інтернет;
- якщо не працює зв'язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту», а також з’ясуйте, чи є зв'язок і інших людей, які знаходяться поруч. Якщо в інших абонентів зв'язок працює, перезавантажте телефон, або вийміть і поставте SIM-картку знову. Також можна перевірити роботу картки в іншому пристрої, якщо вона не працює – замініть SIM-картку;
- якщо в інших користувачів також не працює мобільна мережа - пошкоджена інфраструктура, у такому випадку за можливості користуйтесь іншими засобами зв’язку.