Ю. Вілкул головам ОСББ і управителям: «Вже зараз необхідно проаналізувати всі затримки, які були на початку опалювального сезону, по своєчасному підключенню будинків. Люди не повинні мерзнути в своїх квартирах, коли 100% котелень працює»
На черговому засіданні міського штабу з підготовки до зими за участю керівників теплогенеруючих підприємств, управителів, структурних підрозділів міськвиконкому та представників районів розглянуті ключові питання проходження опалювального сезону.
Всі котельні в місті були запущені в роботу вчасно, згідно з планами підключення. Заступник міського голови Олександр Катриченко зазначив: «Опалювальний сезон у Кривому Розі розпочався без проблемних питань. Цьому передувала комплексна підготовча робота профільних служб та теплогенеруючих підприємств. Зазначу, що Кривий Ріг перший в Україні розпочинає готуватися до наступної зими зі створення у січні штабу з підготовки міського господарства до осінньо-зимового періоду. Технічно, ми були готові на 100%».
Головний інженер державного підприємства «Криворізька теплоцентраль» Максим Кустарьов сказав: «Підприємство стабільно продовжує опалювальний сезон. Підключено до тепла 2,5 тисячі об’єктів, що складає 100% підключення. Школи, дитячі садки, лікарні та багатоквартирні будинки у нас з теплом. Продовжуємо проведення регламентних робіт, займаємося усуненням пошкоджень, що виникають на розподільчих мережах».
Однак, за інформацією «Контакт-Центру» щодня на номер «1520» надходить 40-50 заявок від мешканців з різних проблемних питань. З початку опалювального сезону, який для жителів багатоквартирних будинків стартував із 23 жовтня. Зараз у роботі 255 заявок. Всі вони мають бути вирішені протягом 5 діб. Більшість питань було пов’язано з несвоєчасними діями управителів по запуску тепла в окремих будинках.
В. о. міського голови Юрій Вілкул поставив завдання перед головами ОСББ та управителями: «Вже зараз необхідно проаналізувати і врахувати всі затримки в роботі керуючих компаній по своєчасному підключенню будинків і вашій взаємодії з теплопідприємствами. Люди не повинні мерзнути в своїх квартирах, коли 100% котелень працює і стабільно подає тепло. Це – ваша пряма зона відповідальності. Потрібно працювати по кожному будинку і по кожному під’їзду. Вже зараз починайте роботу, щоб в наступному опалювальному сезоні – вже на його початку – жителі відчували себе комфортно і були з теплом».
Нагадаємо, згідно з рішенням влади Кривого Рогу, незважаючи на обґрунтовані розрахунки теплогенеруючих підприємств, за якими тарифи на тепло для криворіжців через різке зростання цін на енергоносії повинні бути підвищені на 31%, вони будуть застосовуватися на рівні минулого року – 1701 грн / Гкал – тобто на 527 грн / Гкал дешевше, ніж потрібно було б встановити, виходячи з економічних обґрунтувань. Збитки міста від того, що ціни для населення не будуть підвищені складуть 567 млн грн, а повні втрати, з урахуванням лікарень, садочків, шкіл – 1 мільярд 127 мільйонів грн.
Також на засіданні штабу розглянуто питання своєчасного та якісного відновлення благоустрою, або так званих «розкопів», теплогенеруючими підприємствами. Станом на 1 листопада ДП «Теплоцентраль» отримано 214 дозволів на порушення об’єктів благоустрою. Своєчасно відновлено асфальтне покриття на 110 ділянках – 51% невиконання. Комунальною «Тепломережею» отримано 309 дозволів на «розкопи». Наразі, 68 ділянок не заасфальтовані – 22% невиконання.
«Так, комунікації в місті робилися кілька десятків років тому і замінити їх все дуже складно, особливо коли при таких цінах на енергоносії у підприємств практично не залишається коштів на модернізацію. Але люди не повинні ходити по ямах після ваших робіт. Всі розкопи повинні усуватися вчасно», – підкреслив Юрій Вілкул, звертаючись до керівників теплопідприємств.
За новими правилами, встановленими в країні, тепловики отримають газ за умови передплати та 100% розрахунку до кінця місяця та попередній місяць. А це напряму залежатиме від максимального погашення криворіжцями раніше накопичених боргів і подальшій своєчасній оплаті. Інакше, подача газу на міські котельні може бути зупинена. Тому, питання своєчасного розрахунку мешканців перед теплопостачальними підприємствами є ключовим.