Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Довіра – головний фактор: дослідження виявило секрет популярності ЦНАПів серед українців

    4 Квiтня 2025, 18:00 Поділитися

    Мінцифри спільно з Програмою EGAP провели масштабне дослідження, щоб з'ясувати, чому понад 80% українців, знаючи про існування онлайн-послуг, все ж таки обирають особистий візит до ЦНАПу. Результати дослідження розкрили на урядовому порталі.

    Довіра – головний фактор: дослідження виявило секрет популярності ЦНАПів серед українців

    Серед популярних послуг, які доступні як онлайн, так і офлайн, і часто отримуються в ЦНАПах:
    -  витяг із реєстру територіальної громади;
    -  допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам;
    реєстрація прав на нерухомість;
    -  видача довідки про взяття на облік ВПО;
    -  реєстрація місця проживання;
    -  субсидії на комунальні послуги.
    Причини, чому українці віддають перевагу традиційному способу отримання послуг, доволі різноманітні. Майже половина опитаних (44%) зізналися, що стикалися з технічними проблемами, такими як нестабільний інтернет або відсутність необхідних пристроїв. Ще чверть респондентів (25%) хоча б раз не змогли отримати послугу онлайн через складність процесу, потребу в консультації або через специфічні життєві обставини.
    8% громадян не користується онлайн-послугами через брак цифрових навичок або відсутність ґаджетів чи доступу до інтернету.
    Проте, головним фактором популярності ЦНАПів виявився високий рівень довіри до них. Українці цінують можливість отримати консультацію віч-на-віч, впевнені у відсутності корупції та відзначають високі стандарти обслуговування. Водночас, більше половини відвідувачів ЦНАПів (51,8%) висловили бажання дізнатися більше про електронні послуги.
    Ще однією вагомою причиною звернення до ЦНАПів залишається необхідність отримати паперовий документ (37,5% опитаних). Найчастіше такі документи вимагають служби соціального захисту, нотаріуси, підприємства комунальних послуг, Пенсійний фонд, ТЦК та органи місцевого самоврядування.

    Нагадаємо, раніше ми писали, що у Кривому Розі вітали 100-тисячного відвідувача «Центру Дії» 

    Серед популярних послуг, які доступні як онлайн, так і офлайн, і часто отримуються в ЦНАПах:
    -  витяг із реєстру територіальної громади;
    -  допомога на проживання внутрішньо переміщеним особам;
    реєстрація прав на нерухомість;
    -  видача довідки про взяття на облік ВПО;
    -  реєстрація місця проживання;
    -  субсидії на комунальні послуги.
    Причини, чому українці віддають перевагу традиційному способу отримання послуг, доволі різноманітні. Майже половина опитаних (44%) зізналися, що стикалися з технічними проблемами, такими як нестабільний інтернет або відсутність необхідних пристроїв. Ще чверть респондентів (25%) хоча б раз не змогли отримати послугу онлайн через складність процесу, потребу в консультації або через специфічні життєві обставини.
    8% громадян не користується онлайн-послугами через брак цифрових навичок або відсутність ґаджетів чи доступу до інтернету.
    Проте, головним фактором популярності ЦНАПів виявився високий рівень довіри до них. Українці цінують можливість отримати консультацію віч-на-віч, впевнені у відсутності корупції та відзначають високі стандарти обслуговування. Водночас, більше половини відвідувачів ЦНАПів (51,8%) висловили бажання дізнатися більше про електронні послуги.
    Ще однією вагомою причиною звернення до ЦНАПів залишається необхідність отримати паперовий документ (37,5% опитаних). Найчастіше такі документи вимагають служби соціального захисту, нотаріуси, підприємства комунальних послуг, Пенсійний фонд, ТЦК та органи місцевого самоврядування.

    Нагадаємо, раніше ми писали, що у Кривому Розі вітали 100-тисячного відвідувача «Центру Дії» 

    Теги
    • #цнап
    • #дослідження