Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Втомилися від ризику придбати кота у мішку та іншого: держспоживслужба оприлюднила рейтинг найчастіших скарг

    5 Січня 2025, 15:00 Поділитися

    За результатами 2024 року, українці найбільше незадоволені якістю товарів, придбаних в інтернет-магазинах, та рівнем надання житлово-комунальних послуг. Про це свідчать дані держспоживслужби, до якої надійшло понад 5700 звернень.

    Втомилися від ризику придбати кота у мішку та іншого: держспоживслужба оприлюднила рейтинг найчастіших скарг

    Серед основних проблем, які піднімають споживачі, можна виділити: ризики онлайн шопінгу, низьку якість комунальних послуг та харчових продуктів. 

    Громадяни скаржилися на невідповідність товарів описаним характеристикам, проблеми з поверненням товару, порушення прав споживачів при онлайн торгівлі.

    Також на перебої в наданні комунальних послуг, низьку якість, завищені тарифи, відсутність належного обслуговування споживачів.

    Звертали увагу і на порушення санітарних норм, фальсифікацію продукції, недобросовісну рекламу.

    Нагадаємо, раніше ми писали, що в Україні визначили найпроблемніші товари року, що минає.

    Серед основних проблем, які піднімають споживачі, можна виділити: ризики онлайн шопінгу, низьку якість комунальних послуг та харчових продуктів. 

    Громадяни скаржилися на невідповідність товарів описаним характеристикам, проблеми з поверненням товару, порушення прав споживачів при онлайн торгівлі.

    Також на перебої в наданні комунальних послуг, низьку якість, завищені тарифи, відсутність належного обслуговування споживачів.

    Звертали увагу і на порушення санітарних норм, фальсифікацію продукції, недобросовісну рекламу.

    Нагадаємо, раніше ми писали, що в Україні визначили найпроблемніші товари року, що минає.

    Теги
    • #комунальні послуги