Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Коли в Україні можуть ввести платні дороги для приватного транспорту: прогноз

    12 Грудня 2024, 21:00 Поділитися

    Експерт із транспортного моделювання Дмитро Беспалов вважає, що платні дороги для приватних ТЗ навряд з’являться впродовж найближчих 5-10 років. Насамперед, їх можуть запустити для вантажівок.

    Коли в Україні можуть ввести платні дороги для приватного транспорту: прогноз

    Він стверджує, що плату за користування наявними шляхами, щоб отримати гроші на мінімальне обслуговування, пропонують ввести для фур. Технічно та юридично це не вважається складним. 

    «А втім, це може бути важке політичне рішення через вплив на ринок і ціни. Боюся, що владі ухвалити його буде нелегко, проте як іще можна бодай мінімально обслуговувати дороги, з огляду на те, що дорожній фонд зараз спрямовується на оборону, незрозуміло», — наголосив Беспалов. 

    Він додав, що цінове регулювання вантажних перевезень потрібне державі додатково у вигляді інструменту для регулювання попиту між різними видами засобів для переміщення. 

    За повідомленнями ЗМІ, нині циркулює інформація про бажання зробити платним проїзд на проміжку доріг, загальною протяжністю близько 1400 км: це частина від Борисполя до Полтави, відрізок від Києва до Рівного, маршрути із Дніпра до Кривого Рогу та Миколаєва, Ягодин — Ковель — Луцьк, Харків — Дніпро — Запоріжжя та шматок від Херсона до Миколаєва.

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Україні поліція пропонує більше штрафувати порушників швидкісного режиму.

    Він стверджує, що плату за користування наявними шляхами, щоб отримати гроші на мінімальне обслуговування, пропонують ввести для фур. Технічно та юридично це не вважається складним. 

    «А втім, це може бути важке політичне рішення через вплив на ринок і ціни. Боюся, що владі ухвалити його буде нелегко, проте як іще можна бодай мінімально обслуговувати дороги, з огляду на те, що дорожній фонд зараз спрямовується на оборону, незрозуміло», — наголосив Беспалов. 

    Він додав, що цінове регулювання вантажних перевезень потрібне державі додатково у вигляді інструменту для регулювання попиту між різними видами засобів для переміщення. 

    За повідомленнями ЗМІ, нині циркулює інформація про бажання зробити платним проїзд на проміжку доріг, загальною протяжністю близько 1400 км: це частина від Борисполя до Полтави, відрізок від Києва до Рівного, маршрути із Дніпра до Кривого Рогу та Миколаєва, Ягодин — Ковель — Луцьк, Харків — Дніпро — Запоріжжя та шматок від Херсона до Миколаєва.

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Україні поліція пропонує більше штрафувати порушників швидкісного режиму.

    Теги
    • #коментар
    • #дороги
    • #оплата