Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Творчість та нестандартний підхід у вирішенні завдань: оприлюднили результати дослідження креативного мислення українських підлітків PISA–2022

    27 Вересня 2024, 20:00 Поділитися

    Українські школярі продемонстрували креативність на рівні європейських країн, незважаючи на війну. Дослідження PISA-2022 показало, що наші 15-річні підлітки вміють мислити нестандартно, генерувати цікаві ідеї та вирішувати складні завдання.

    Творчість та нестандартний підхід у вирішенні завдань: оприлюднили результати дослідження креативного мислення українських підлітків PISA–2022

    59% наших школярів досягли рівня, який дозволяє їм вигадувати оригінальні ідеї, вирішувати нестандартні завдання та мислити творчо. Їх результати досягли базового (3-го) та вищого рівня з креативного мислення.
    13% учнів і учениць досягли найвищих рівнів – 5-го або 6-го. Тобто вони можуть генерувати креативні ідеї, оцінювати й удосконалювати власні або ідеї інших в різноманітних і складних завданнях, зокрема, на створення абстрактного дизайну або розв'язання наукових і соціальних проблем.
    Низькі результати мають лише 18% українських 15-річок. 

    Загалом Україна показала середній результат – 27 балів з 60 можливих і посіла позицію в діапазоні від 32 до 42 серед 64 країн.  
    Результати України відповідають рівню таких країн, як Греція та Колумбія. Прикметно, що українські дівчата показали кращі результати в креативному мисленні, ніж хлопці. Ця гендерна особливість прослідковується в дослідженнях усіх країн. 
    У наших підлітків чудовий потенціал, який можна і треба розвивати, адже вони майбутнє країни і можуть стати рушієм прогресу. Для цього експерти радять:
    - вносити креативність та/або креативне мислення в усі освітні програми;
    - підтримувати освітян у визнанні, розвитку та оцінюванні креативного мислення через визначення етапів формування навичок креативності;
    - створювати в освітньому процесі можливості для учнівства займатися креативною / творчою діяльністю, зокрема в міждисциплінарній сфері;
    - моніторити і оцінювати результати учнівства з креативного мислення.

    Нагадаємо, що в Україні запустили Екосистему для надолуження освітніх втрат  https://one.kr.ua/news/55060

    59% наших школярів досягли рівня, який дозволяє їм вигадувати оригінальні ідеї, вирішувати нестандартні завдання та мислити творчо. Їх результати досягли базового (3-го) та вищого рівня з креативного мислення.
    13% учнів і учениць досягли найвищих рівнів – 5-го або 6-го. Тобто вони можуть генерувати креативні ідеї, оцінювати й удосконалювати власні або ідеї інших в різноманітних і складних завданнях, зокрема, на створення абстрактного дизайну або розв'язання наукових і соціальних проблем.
    Низькі результати мають лише 18% українських 15-річок. 

    Загалом Україна показала середній результат – 27 балів з 60 можливих і посіла позицію в діапазоні від 32 до 42 серед 64 країн.  
    Результати України відповідають рівню таких країн, як Греція та Колумбія. Прикметно, що українські дівчата показали кращі результати в креативному мисленні, ніж хлопці. Ця гендерна особливість прослідковується в дослідженнях усіх країн. 
    У наших підлітків чудовий потенціал, який можна і треба розвивати, адже вони майбутнє країни і можуть стати рушієм прогресу. Для цього експерти радять:
    - вносити креативність та/або креативне мислення в усі освітні програми;
    - підтримувати освітян у визнанні, розвитку та оцінюванні креативного мислення через визначення етапів формування навичок креативності;
    - створювати в освітньому процесі можливості для учнівства займатися креативною / творчою діяльністю, зокрема в міждисциплінарній сфері;
    - моніторити і оцінювати результати учнівства з креативного мислення.

    Нагадаємо, що в Україні запустили Екосистему для надолуження освітніх втрат  https://one.kr.ua/news/55060

    Теги
    • #Україна
    • #навчання