«Якщо ситуація не зміниться, для забезпечення виживання компанії ми не виключаємо здійснення заходів з оптимізації», - генеральний директор «АрселорМіттал Кривий Ріг» про обставини на підприємстві
Генеральний директор «АрселорМіттал Кривий Ріг» Мауро Лонгобардо приєднався до конференції «Глобальна перспектива: сприяння єдності». Захід організований Європейською Бізнес Асоціацією.
Наше підприємство продовжує працювати та наповнювати бюджети українського та міського рівнів попри військові виклики. «Арселор» пережив 7 блекаутів, втрату та відновлення водопостачання. Більше 3000 співробітників борються з Україну у лавах ЗСУ. 230 загинули чи зникли безвісти. У середині поточного року «АрселорМіттал» досягнув половини довоєнного показника виробництва металургійної продукції. Покращена ситуація з добуванням залізорудного концентрату. Разом з тим, з’явилися зовнішні та внутрішні виклики, що несуть проблеми.
«Серед основних зовнішніх чинників – сповільнення споживання залізної руди Китаєм, що спровокувало зниження світових цін на неї та обмежило обсяги наших продажів, бо ми не можемо продавати нижче за собівартість. По-друге, це стагнація ринків сталі у Європі, спричинена геополітичною невизначеністю в регіоні, високою інфляцією, уповільненням діяльності будівельних компаній, підвищенням цін на енергоносії та сировинну. Це створює надлишок рудної та сталевої продукції, і ряд виробників в Європі консервують виробничі потужності й призупиняють виробництво. По-третє, це обмеження, накладені війною на логістику для України. Через високу вартість транспортування ми можемо експортувати нашу готову продукцію лише в найближчі країни Європи, наприклад, Польщу, Румунію та Прибалтику, де європейські та інші виробники мають ряд конкурентних переваг, зокрема через меншу вартість електроенергії в собівартості та дешевшу логістику. Серед внутрішніх чинників – це зростання цін на електроенергію для промислових виробників в Україні через вимогу споживати мінімум 80% імпортованої електроенергії для отримання безперебійного енергопостачання. Відтік кадрів, спричинений мобілізацією, також становить суттєву загрозу. Ми маємо понад тисячу незакритих вакансій», - зауважує Мауро Лонгобардо.
Генеральний директор підприємства додає, що обсяг внутрішнього ринку, де у нас є перевага завдяки низькому плечу логістики, внаслідок бойових дій зменшився та становить 60% від довоєнного. Це також накладає відбиток на обсяги продажів.
«Тому, щоб забезпечити виживання підприємства, ми здійснюємо ряд заходів з адаптації рівня виробництва до зниження попиту на наших ринках та рівня цін на металопродукцію в Україні та в світі. Ми продовжуємо слідкувати за ринковою ситуацією й готові швидко наростити обсяги виробництва, якщо вартість електроенергії в Україні хоча б дорівнюватиме європейській чи попит на європейському ринку підвищиться. Якщо ситуація не зміниться, для забезпечення виживання компанії ми не виключаємо здійснення заходів з оптимізації», – зазначив Мауро Лонгобардо.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у Кривому Розі відкрилася виставка «Сонце сходить на заході» на честь «Арселор Міттал».
Наше підприємство продовжує працювати та наповнювати бюджети українського та міського рівнів попри військові виклики. «Арселор» пережив 7 блекаутів, втрату та відновлення водопостачання. Більше 3000 співробітників борються з Україну у лавах ЗСУ. 230 загинули чи зникли безвісти. У середині поточного року «АрселорМіттал» досягнув половини довоєнного показника виробництва металургійної продукції. Покращена ситуація з добуванням залізорудного концентрату. Разом з тим, з’явилися зовнішні та внутрішні виклики, що несуть проблеми.
«Серед основних зовнішніх чинників – сповільнення споживання залізної руди Китаєм, що спровокувало зниження світових цін на неї та обмежило обсяги наших продажів, бо ми не можемо продавати нижче за собівартість. По-друге, це стагнація ринків сталі у Європі, спричинена геополітичною невизначеністю в регіоні, високою інфляцією, уповільненням діяльності будівельних компаній, підвищенням цін на енергоносії та сировинну. Це створює надлишок рудної та сталевої продукції, і ряд виробників в Європі консервують виробничі потужності й призупиняють виробництво. По-третє, це обмеження, накладені війною на логістику для України. Через високу вартість транспортування ми можемо експортувати нашу готову продукцію лише в найближчі країни Європи, наприклад, Польщу, Румунію та Прибалтику, де європейські та інші виробники мають ряд конкурентних переваг, зокрема через меншу вартість електроенергії в собівартості та дешевшу логістику. Серед внутрішніх чинників – це зростання цін на електроенергію для промислових виробників в Україні через вимогу споживати мінімум 80% імпортованої електроенергії для отримання безперебійного енергопостачання. Відтік кадрів, спричинений мобілізацією, також становить суттєву загрозу. Ми маємо понад тисячу незакритих вакансій», - зауважує Мауро Лонгобардо.
Генеральний директор підприємства додає, що обсяг внутрішнього ринку, де у нас є перевага завдяки низькому плечу логістики, внаслідок бойових дій зменшився та становить 60% від довоєнного. Це також накладає відбиток на обсяги продажів.
«Тому, щоб забезпечити виживання підприємства, ми здійснюємо ряд заходів з адаптації рівня виробництва до зниження попиту на наших ринках та рівня цін на металопродукцію в Україні та в світі. Ми продовжуємо слідкувати за ринковою ситуацією й готові швидко наростити обсяги виробництва, якщо вартість електроенергії в Україні хоча б дорівнюватиме європейській чи попит на європейському ринку підвищиться. Якщо ситуація не зміниться, для забезпечення виживання компанії ми не виключаємо здійснення заходів з оптимізації», – зазначив Мауро Лонгобардо.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у Кривому Розі відкрилася виставка «Сонце сходить на заході» на честь «Арселор Міттал».