Е-кабінет пацієнта: алгоритм дій на випадок, якщо у ньому з’явилися неправдиві записи
Інколи буває так, що пацієнти-користувачі однієї з медичних інформаційних систем знаходять у своєму особистому кабінеті візити до лікаря, яких насправді вони не робили. В НСЗУ дали роз’яснення з цього приводу.
Людям рекомендують за можливості звернутися до медика, що вніс ці свідчення до електронної медичної картки, дізнатися, чому так вийшло. Ймовірно, це проста помилка.
«У такому разі важливо ввічливо вказати на помилку та попросити видалити інформацію про недостовірний візит. Якщо зв'язатися з лікарем неможливо, слід звернутися безпосередньо до керівництва медзакладу, в якому зафіксовано візит», - зазначають у НСЗУ.
Якщо вам на очі трапляються регулярні фейкові походи у одній лікарні, то це може бути зловживання з боку установи. Тоді можна подати скаргу до Національної служби здоров’я за номером 1677 чи ось за цим посиланням.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у Кривому Розі зафіксували приріст кишкових інфекцій.