Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Пильно обирають бренди, довіряють українському та керуються логікою: дослідники визначили поживчі тренди українців у поточному році

    1 Квiтня 2024, 11:00 Поділитися СТАТИСТИКА

    Як планують покупки, на чому економлять та як ставляться до вітчизняних товарів – думку українців щодо цих та інших питань  дізнавалася дослідницька компанія Gradus Research та нещодавно оприлюднила результати дослідження споживчих тенденцій.

    Пильно обирають бренди, довіряють українському та керуються логікою: дослідники визначили поживчі тренди українців у поточному році

    Перший тренд, який виокремили дослідники – більше українців стали звертати увагу на бренд під час покупок. Нині це важливо для 62 % опитаних, а у грудні 2022 року цей показник становив 54%.

    Друга тенденція тісно пов’язана з першою – українці стали більше підтримувати вітчизняного виробника.  54% респондентів  надають перевагу знайомим брендам, а 37% опитаних готові експериментувати. Головне, що спонукає їх до цього – бажання підтримати українське. Такий погляд притаманний 57%, у більшості жінкам. Другим фактором стала економія коштів (для 45%, більшість з них чоловіки).

    Наші споживачі стають більш прихильними до вітчизняних виробників. Наприкінці грудня 2022 року тренд на все українське лише набирав обертів, тоді його обирали 69% опитаних, а нині – 74%. 

    Тренд №3 – зараз споживачі стали менше витрачатися на розваги та більше економити. Більшість респондентів планують покупки заздалегідь і не приймають спонтанні рішення, дві третини опитаних (65%) стали обирати бюджетніші варіанти, а 32% – відмовилися від придбання товарів улюблених брендів.

    Сфери, витрати на які опитані обмежують найменше – харчування, ліки, освіта, транспорт та паливо.

    Раніше ми писали скільки українців нині не хочуть жити за кордоном.

    Перший тренд, який виокремили дослідники – більше українців стали звертати увагу на бренд під час покупок. Нині це важливо для 62 % опитаних, а у грудні 2022 року цей показник становив 54%.

    Друга тенденція тісно пов’язана з першою – українці стали більше підтримувати вітчизняного виробника.  54% респондентів  надають перевагу знайомим брендам, а 37% опитаних готові експериментувати. Головне, що спонукає їх до цього – бажання підтримати українське. Такий погляд притаманний 57%, у більшості жінкам. Другим фактором стала економія коштів (для 45%, більшість з них чоловіки).

    Наші споживачі стають більш прихильними до вітчизняних виробників. Наприкінці грудня 2022 року тренд на все українське лише набирав обертів, тоді його обирали 69% опитаних, а нині – 74%. 

    Тренд №3 – зараз споживачі стали менше витрачатися на розваги та більше економити. Більшість респондентів планують покупки заздалегідь і не приймають спонтанні рішення, дві третини опитаних (65%) стали обирати бюджетніші варіанти, а 32% – відмовилися від придбання товарів улюблених брендів.

    Сфери, витрати на які опитані обмежують найменше – харчування, ліки, освіта, транспорт та паливо.

    Раніше ми писали скільки українців нині не хочуть жити за кордоном.

    Теги
    • #Україна
    • #статистика