Українцям пояснили, що робити, якщо смс з е-направленням або рецептом не надходить на телефон
Іноді громадяни можуть стикатися з тим, що смс-повідомлення з номером е-направлення, лікарняного чи е-рецепта не приходить. Про причини виникнення та шляхи вирішення цієї проблеми розповіла пресслужба Міністерства охорони здоров'я України.
Існує кілька причин, через які повідомлення з номером та кодом погашення електронного рецепта може не приходити.
Найочевидніша – ваш поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ.Варто уточнити у лікаря який саме номер вказаний і за необхідності замінити його на актуальний.
Іншою причиною може стати вибір офлайн автентифікації, тобто не за допомогою номеру телефону, а через документи. У такому разі лікар має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення Проте, ви в будь-який час можете змінити метод автентифікації, щоби смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і про рецепти) надходили на ваш телефон. Зверніться з цим питанням до лікаря і він допоможе.
Також відсутність смс-повідомлення може бути зумовлена технічними проблемами з самим телефоном або з роботою мобільного оператора. У такому разі рекомендують перевірити справність гаджета, наявність вільної пам’яті або дочекатися відновлення зв’язку.
Нагадаємо, що в Україні проводитимуть вакцинацію в аптеках.