Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Покупка авто, ремонт у квартирі, лікування чи оплата комуналки: дослідження показало на що українці найчастіше беруть мікрокредити

    3 Березня 2024, 18:00 Поділитися СТАТИСТИКА

    Стало відомо, що з початком повномасштабного вторгнення суттєво збільшилася частка людей, які стали частіше брати мікрокредити, а 13% респондентів, взагалі почали користуватися послугами мікрофінансових організацій. Про це свідчать результати соціологічного дослідження впливу війни на мікрокредитування в Україні на замовлення Асоціації українських банків (АУБ).

    Покупка авто, ремонт у квартирі, лікування чи оплата комуналки: дослідження показало на що українці найчастіше беруть мікрокредити

    Після вторгнення рф в Україну 13 % респондентів уперше взяли мікрокредит, 46% стали брати їх частіше, 12% – рідше, а 3% – перестали брати зовсім. 

    При чому найбільше позичальників використовували їх для забезпечення щоденних потреб в очікуванні наступної зарплати. І їх частка збільшилася з 42% у довоєнний період до 67%.

    Другою за популярністю потребою стала необхідність оплати лікування та медикаментів.  Нині вона становить 47%.

    Також часто мікрокредити беруть аби покрити витрати на ремонт житла або автівки. До війни таких було 19%, зараз 26%.  25% беруть мікропозику аби оплатити комуналку, 15% – щоб придбати одяг та взуття. У порівнянні з довоєнним перо ідіом їх кількість зросла на 8 та 7 відсоткових пунктів відповідно. 

    Більшість інших потреб залишилася на колишньому рівні, а от частота оформлення мікрокредиту для відпустки впала відразу вдвічі – з 10% до 2022 року до 5%.

    Дослідження показало, що 34% респондентів беруть мікропозики по кілька разів за місяць, стільки ж оформлюють один-два мікрокредити щомісяця. Раз на 3-5 місяців за мікропозикою звертаються 13% опитаних, раз на пів року – 7%, а один мікрокредит за рік або рідше оформляють по 5% респондентів відповідно.

    Основною причиною використання кількох кредитів більше половини респондентів називають брак грошей (61%), перекредитування – 18% , вигоду, зручність диверсифікації – 15%. 

    Це дослідження провели у період з 5 до 21 грудня 2023 року, у форматі онлайн-інтерв’ю. Залучили  1 079 клієнтів мікрофінансових організацій та 1 005 респондентів репрезентативно міському населенню України віком від 18 до 55 років.

    Нагадаємо, раніше ми писали, що зросла кількість українців, що кожного місяця донатять на підтримку Сил оборони.

    Після вторгнення рф в Україну 13 % респондентів уперше взяли мікрокредит, 46% стали брати їх частіше, 12% – рідше, а 3% – перестали брати зовсім. 

    При чому найбільше позичальників використовували їх для забезпечення щоденних потреб в очікуванні наступної зарплати. І їх частка збільшилася з 42% у довоєнний період до 67%.

    Другою за популярністю потребою стала необхідність оплати лікування та медикаментів.  Нині вона становить 47%.

    Також часто мікрокредити беруть аби покрити витрати на ремонт житла або автівки. До війни таких було 19%, зараз 26%.  25% беруть мікропозику аби оплатити комуналку, 15% – щоб придбати одяг та взуття. У порівнянні з довоєнним перо ідіом їх кількість зросла на 8 та 7 відсоткових пунктів відповідно. 

    Більшість інших потреб залишилася на колишньому рівні, а от частота оформлення мікрокредиту для відпустки впала відразу вдвічі – з 10% до 2022 року до 5%.

    Дослідження показало, що 34% респондентів беруть мікропозики по кілька разів за місяць, стільки ж оформлюють один-два мікрокредити щомісяця. Раз на 3-5 місяців за мікропозикою звертаються 13% опитаних, раз на пів року – 7%, а один мікрокредит за рік або рідше оформляють по 5% респондентів відповідно.

    Основною причиною використання кількох кредитів більше половини респондентів називають брак грошей (61%), перекредитування – 18% , вигоду, зручність диверсифікації – 15%. 

    Це дослідження провели у період з 5 до 21 грудня 2023 року, у форматі онлайн-інтерв’ю. Залучили  1 079 клієнтів мікрофінансових організацій та 1 005 респондентів репрезентативно міському населенню України віком від 18 до 55 років.

    Нагадаємо, раніше ми писали, що зросла кількість українців, що кожного місяця донатять на підтримку Сил оборони.

    Теги
    • #Україна
    • #гроші