Претензійне повернення квитків: «Укрзалізниця» запустила новий сервіс для пасажирів
IT команда «Укрзалізниці» презентувала сервіс для претензійного повернення квитків. Це змога на випадок, коли повернення в онлайні вже закрите або апріорі недоступне. Раніше потрібно було готувати паперову заяву. Нині буде достатньо електронної.
Тож, що потрібно робити:
- Переходьте за ось цим посиланням.
- У відкритому вікні шукайте вкладку «Претензійне повернення квитків».
- Заповнюйте потрібні поля, дотримуючись супровідних інструкцій.
- Застосуйте «Дія.Підпис».
- Дочекайтеся результатів розгляду.
«Нагадуємо, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках: якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда, якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю, якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення, якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном, якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково), якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці, якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка», - зауважили в «Укрзалізниці».
Раніше стало відомо, що «Укрзалізницю» патрулюватимуть дронами.