Людиноорієнтований підхід і нові послуги: як нині працюють Центр «Віза» та Офіс «Я-Ветеран» у Кривому Розі
Отримання адміністративних послуг – важлива частина життя кожного з нас. Адже без реєстрації місця проживання, оформлення речових прав, біометричних документів, земельних ділянок і подібних опцій сьогодні нікуди. Особлива потреба у консультації та допомозі фахівців відчувається у військове лихоліття. До криворізького центру «Віза» частіше стали звертатися місцеві мешканці та й ВПО з питаннями про пошкоджене майно, соціальну допомогу, компенсації за розміщення переселенців.
Впродовж 2023 року «Віза» надала майже півмільйона адміністративних послуг - 499 367. Завдяки тому, що держава внесла зміни до нормативно-правових документів, законодавчих актів, більшість питань можна вирішити за принципом екстериторіальності. Тобто, не обов’язково звертатися за місцем реєстрації.
«Можна звернутися до будь-якого офісу послуг. Керівництвом міста скеровуються завдання на розширення можливостей в отриманні консультацій, послуг в зручному форматі і в скорочений термін. З 2024 року у Центрі «Віза» запроваджуємо новий сервіс – віртуальний адміністратор. Це сервіс для отримання консультацій по будь-яким життєвим ситуаціям через відеозв’язок із застосуванням месенджеру Telegram. На веб-порталі Центру «Віза» в розділі «Послуги», ми зробили можливість зареєструватися на прийом до спеціалістів структурних підрозділів виконкому КМР. Працюємо по вівторках. Представники структурних підрозділів в Центрі «Віза» в залі №3 здійснюють консультування. Це питання екології, архівних довідок, соціального захисту населення, служби у справах дітей. За потреби спектр відеоконсультацій ми розширюватимемо», - зазначили у «Візі».
Загалом, у Центрі на поточний момент є 584 види послуг. Можна скористатися «Мобільною Візою» - виїздом адміністратора. За рішенням виконкому визначено 15 категорій, які можуть отримати такий тип обслуговування. «Мобільні офіси» муніципальних послуг стають у нагоді для густонаселених або віддалених мікрорайонів міста.
Кривий Ріг активно реалізує політику Героїв. Тому вже 8-ий місяць на благо військових та їхніх родин працює Офіс «Я – Ветеран». Начальник відділу з обслуговування захисників та захисниць України, їхніх родин, Вероніка Ребренцова зауважує, що кожен боєць за 1 звернення зазвичай отримує 2 і більше послуг.
«Приймаємо відвідувачів без попереднього запису. Більшість звернень йде від військовослужбовців, які перебувають у короткотривалих відпустках або на лікуванні, реабілітації. За цей короткий проміжок потрібно вирішити низку питань: оформити пільги на житлово-комунальні послуги, стати на квартирний облік, оновити паспорт чи водійське посвідчення. Найбільш популярною послугою є отримання соціальної картки «Я – Ветеран», призначення пільг на ЖКП, видача направлення на оздоровче плавання. Захисники і захисниці мають відчувати всебічну підтримку. У межах підписаних меморандумів налагоджена співпраця з Міністерством у справах ветеранів, ГУ Пенсійного фонду України. Кожного дня військових консультують юристи ДонДУВС», - зазначила пані Вероніка.
Військовий Дмитро прийшов до Офісу «Я – Ветеран» для оформлення безкоштовного відвідування басейну.
«У мене маленька дитина, це буде добре для того, аби навчити її плавати. Рівнем обслуговування задоволений», - сказав він.
Зазначимо, більше про діяльність Центру «Віза» можна дізнатися ось за цим посиланням. А про Офіс «Я-Ветеран» - у цьому великому розділі.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що громадяни України мають право на безкоштовну правничу допомогу, в тому числі й ті, що зараз перебувають на тимчасово-окупованій території.