«е.Портал УЗ-Карго : «Укрзалізниця» запускає новий сервіс для клієнтів з вантажних перевезень
Щоб створити альтернативу застарілим продуктам «АС Клієнт-УЗ» та «МЕСПЛАН», спростити роботу та оптимізувати витрати й ресурси «Укрзалізниця» запроваджує єдине цифрове вікно – «е.Портал УЗ-Карго». Нова програма пришвидшить вирішення низки питань та виведе на новий рівень відносини між перевізником та клієнтом. По це повідомила пресслужба підприємства.
В рамках реалізації програми діджиталізації вантажних перевезень та поліпшення клієнтського сервісу «Укрзалізниця» запроваджує єдине цифрове вікно – «е.Портал УЗ-Карго».
«Запроваджуємо новий сервіс для вантажовласників, який значно спростить оперативну роботу та пришвидшить вирішення низки питань.
«е.Портал УЗ-Карго» має широкий діапазон можливостей, від проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, надання планів та замовлень на перевезення до обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, зокрема при вирішенні спірних питань», — розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.
Новий сервіс стане сучаснішою та зручнішою альтернативою програмних продуктів «АС Клієнт-УЗ» та «МЕСПЛАН», роботу яких припинять.
Система дозволить вирішувати такі задачі:
- забезпечення обміну електронними документами та даними з клієнтами у сфері надання послуг з вантажних перевезень та пов’язаними з ними;
- забезпечення єдиного середовища опрацювання та оперативного зберігання електронних документів та даних клієнтів;
- відстеження статусу виконання перевезення.
Також вона дозволить оптимізувати людські та зменшити витратні ресури; зменшити час пошуку документів та їх обміну між перевізником та клієнтом і виведе на якісно новий рівень взаємодію між перевізником та клієнтом.
Раніше «Укрзалізниця» спростила бронювання квитків для військових.
«е.Портал УЗ-Карго» має широкий діапазон можливостей, від проведення спрощеної процедури укладання різних типів договорів, надання планів та замовлень на перевезення до обміну електронними документами та даними щодо послуг з організації перевезень, зокрема при вирішенні спірних питань», — розповів член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.
- забезпечення єдиного середовища опрацювання та оперативного зберігання електронних документів та даних клієнтів;
- відстеження статусу виконання перевезення.
Також вона дозволить оптимізувати людські та зменшити витратні ресури; зменшити час пошуку документів та їх обміну між перевізником та клієнтом і виведе на якісно новий рівень взаємодію між перевізником та клієнтом. Раніше «Укрзалізниця» спростила бронювання квитків для військових.