Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Суттєве погіршення погоди: криворіжців закликають підготувати свої авто

    18 Листопада 2023, 09:00 Поділитися

    Найближчими днями в Україні суттєво погіршитися погода – знизиться температура, може піти сніг, з’явитися ожеледь. Якщо пішоходам дещо легше протистояти такому природному явищу, то автомобілістам треба як слід підготуватися. А саме подбати про відповідний омивач, перевірити акумулятор, запастися засобами очистки від снігу та для протидії обмерзанню. Не зайвою є маленька складна лопата у багажнику. Найголовніше – зміна шин. З літніх на зимові. Щодо них є кілька міфів, які розвіяв перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.

    Суттєве погіршення погоди: криворіжців закликають підготувати свої авто

    Тож, міф №1 – «коли мій дід/батя їздили на «москвичах» та «жигулях» ще за царя Панька, то не було ніяких зимових шин і все було норм». За словами Білошицького, це велика омана. Насправді, ніхто б з родичів не відмовився б від більшого комфорту та безпеки. Але такої можливості не було.

    «Важливо, що інтенсивність руху й кількість авто в ті часи були значно нижчі, ніж зараз. Було більше простору й менше можливих ситуацій на дорозі. Однак, наші пращури також мали багато проблем зі снігом і ожеледдю, якими вправними водіями й механіками вони не були. А ще вони «нарощували» гуму, коли вона зношувалась, а потім це «нарощування» відлітало цілим пластом прямо на трасі», - зазначає Білошицький. 

    Міф №2 – «Зимові шини такі самі, як літні і все це — маркетинг». Правоохоронець говорить, що хімічний склад літньої та зимової гум відрізняється. Літня розрахована саме на високі температури. Коли температура менше 4–7 градусів вище нуля, літня шина вже починає «дубіти». Втрачається еластичність і зчеплення з дорогою. Це ризик небезпечної ковзанки. Зимові шини не гублять своїх можливостей за низьких температур. У них ще глибший протектор. 

    Міфи №3 та №4 – «Я такий хвацький водій, що зимові шини мені не треба. Хай беруть ті, хто їздити не вміє», «На позашляховику із 4х4 і на літній гумі можна їздити».

    «Яким би хвацьким водієм, хто не був, але закони фізики ще жоден не переміг. Зчеплення з дорогою на літній шині значно гірше за низьких температур. Звідси й найдовший гальмівний шлях, як мінімум. І менш хвацький водій, але який перевзувся на зимові шини, зупиниться швидше в неочікуваній ситуації. А «хвацький молодець», скоріш за все, в’їде в нього, оскільки буде мати довший гальмівний шлях. Насправді важкі позашляховики, як і інші автомобілі, потребують зимового «взуття». Через великий розмір і більшу вагу позашляховика, його керування на літній гумі буде нагадувати спуск на лижах з гори», - підкреслює перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції.

    Ну і останнє – «Можна зекономити та поставити зимові шини тільки на ведучу вісь, а іншу залишили на літній». Зимові шини повинні стояти на обох вісях для ефекту. Одна вісь дорівнює вірогідності піти в занос. 

    Для підкріплення Олексій Білошицький опублікував добірку фото тих, хто вірив у міфи. 

    Нагадаємо, раніше ми публікували корисний текст про те, де водії Кривбасу зможуть перечекати зимову негоду, яка може застати у дорозі.

    Тож, міф №1 – «коли мій дід/батя їздили на «москвичах» та «жигулях» ще за царя Панька, то не було ніяких зимових шин і все було норм». За словами Білошицького, це велика омана. Насправді, ніхто б з родичів не відмовився б від більшого комфорту та безпеки. Але такої можливості не було.

    «Важливо, що інтенсивність руху й кількість авто в ті часи були значно нижчі, ніж зараз. Було більше простору й менше можливих ситуацій на дорозі. Однак, наші пращури також мали багато проблем зі снігом і ожеледдю, якими вправними водіями й механіками вони не були. А ще вони «нарощували» гуму, коли вона зношувалась, а потім це «нарощування» відлітало цілим пластом прямо на трасі», - зазначає Білошицький. 

    Міф №2 – «Зимові шини такі самі, як літні і все це — маркетинг». Правоохоронець говорить, що хімічний склад літньої та зимової гум відрізняється. Літня розрахована саме на високі температури. Коли температура менше 4–7 градусів вище нуля, літня шина вже починає «дубіти». Втрачається еластичність і зчеплення з дорогою. Це ризик небезпечної ковзанки. Зимові шини не гублять своїх можливостей за низьких температур. У них ще глибший протектор. 

    Міфи №3 та №4 – «Я такий хвацький водій, що зимові шини мені не треба. Хай беруть ті, хто їздити не вміє», «На позашляховику із 4х4 і на літній гумі можна їздити».

    «Яким би хвацьким водієм, хто не був, але закони фізики ще жоден не переміг. Зчеплення з дорогою на літній шині значно гірше за низьких температур. Звідси й найдовший гальмівний шлях, як мінімум. І менш хвацький водій, але який перевзувся на зимові шини, зупиниться швидше в неочікуваній ситуації. А «хвацький молодець», скоріш за все, в’їде в нього, оскільки буде мати довший гальмівний шлях. Насправді важкі позашляховики, як і інші автомобілі, потребують зимового «взуття». Через великий розмір і більшу вагу позашляховика, його керування на літній гумі буде нагадувати спуск на лижах з гори», - підкреслює перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції.

    Ну і останнє – «Можна зекономити та поставити зимові шини тільки на ведучу вісь, а іншу залишили на літній». Зимові шини повинні стояти на обох вісях для ефекту. Одна вісь дорівнює вірогідності піти в занос. 

    Для підкріплення Олексій Білошицький опублікував добірку фото тих, хто вірив у міфи. 

    Нагадаємо, раніше ми публікували корисний текст про те, де водії Кривбасу зможуть перечекати зимову негоду, яка може застати у дорозі.

    Теги
    • #аварії