Надають перевагу українському або іноземному контенту: як змінилися культурні практики українців
У більшості українців змінився мовний аспект контенту, вони перестали споживати або значно зменшили частину російськомовного обравши для себе українську або іноземну натомість. Також громадяни почали більше дивитися новини, документальні фільми та політичні шоу. Про такі зміни стало відомо завдяки соціологічному опитування, результати якого повідомили в «Укрінформі».
Дослідження «Культурні практики населення України в умовах війни» проводили в три етапи: телефонні опитування, фокус-групові дискусії та експертні інтерв’ю. Всього опитали більше тисячі людей. Експерти порівнювали культурні практики у мирний та воєнний часи.
Результати показали, що у 78% громадян змінився мовний аспект контенту, а в 22% залишився незмінним.
Повністю відмовилися від російськомовного продукту 62% українців, 31% значно зменшили його і надають перевагу україномовному. А 7% опитаних почали читати іноземною мовою.
Змінилися і жанрові вподобання українців. За період війни 59% зацікавилися новинами, аналітикою та політичними шоу. 14% стали частіше переглядати документальні фільми і лише 13% громадян обрали для себе контент розважального характеру.
Нагадаємо, раніше ми писали, що за час війни українці почали більше читати.