Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Контакт-центр 1520. Три роки разом з криворіжцями - 343 тисячі дзвінків, 111 тисяч опрацьованих заявок, понад 230 тисяч консультацій

    7 Вересня 2023, 17:15 Поділитися

    Про підсумки роботи  та перспективи  для подальшого розвитку «Контакт-центру 1520»  йшла мова на робочій нараді, яку провів в. о. міського голови Юрій Вілкул.

    Контакт-центр 1520

    З вересня 2020 року, у рамках програми міського голови та Концепції SMART CITY функціонує сучасний сервіс «Контакт-Центр 1520».  Він створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців з міськими службами. Зателефонувавши, безкоштовно, за номером (з мобільного) 15-20 або (056) 499-15-20 жителі можуть подати заявку з питань, які їх турбують. 
    «Контакт-Центр ми створили для ефективної взаємодії всіх, без винятку, служб органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання різних форм власності з мешканцями. Наразі, з електронним сервісом співпрацюють понад 130 виконавців. Завдання Центру, як «єдиного вікна» викликів від криворіжців – отримати пропозиції, зауваження або скарги мешканців; правильно спрямувати їх для ефективного розгляду; отримати результат і забезпечити зворотний зв'язок з тими, хто звернувся. Я хочу подякувати працівникам Контакт-Центру, адже у вашій роботі не має дрібниць. Кожен дзвінок – це біль, проблема або слова вдячності за допомогу. А ще - це можливість швидко аналізувати ситуацію та ухвалювати ефективні рішення. Адже основна мета цього проєкту -  допомога людям!».

    Аналіз звернень, з якими звертаються містяни, показує,  що найбільше криворіжців  турбують  питання житлово-комунальної сфери (49% заявок), соціальної підтримки (10% заявок), благоустрою (7% заявок), медицини (6% заявок), життєдіяльності під час воєнного стану (3% заявок), транспорту (2,5% заявок). 
    Інна Сторожук, начальник управління електронної комунікації з громадою «Контакт-Центр 1520», зазначила: «Щоденно до Контакт-центру надходить понад  600 дзвінків. Працівники Центру надають консультації із різноманітних питань, роз'яснюють людям куди треба звернутися, щоб проблема була вирішена, як і де швидше оформити потрібні документи, тощо. З початком війни найважливішими стали питання соціальної підтримки: отримання гуманітарної допомоги, продуктових наборів, надання прихистку внутрішньо переміщеним особам та вирішення інших проблем. Ми уважно вислуховуємо кожного, аналізуємо зміст проблеми. Якщо можемо, одразу консультуємо, якщо ж потрібні більш детальні фахові роз’яснення, то формуємо заявку і направляємо до виконавців».

    У  Контакт-Центрі працюють фахово підготовлені  оператори, які приймають заявки та направляють їх виконавцям, аналітики, які проводять аналіз заявок за різними показниками та спеціалісти відділу контролю, які стежать за виконанням заявок.

    «Контакт-Центр» працює щоденно з 08.00 до 20.00 без перерви, а по дзвінках, що надійшли у неробочий час або під час повітряної тривоги, оператори обов’язково перетелефоновують мешканцям. Сайт електронного сервісу https://spilkuisia.kr.gov.ua працює цілодобово.

    З вересня 2020 року, у рамках програми міського голови та Концепції SMART CITY функціонує сучасний сервіс «Контакт-Центр 1520».  Він створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців з міськими службами. Зателефонувавши, безкоштовно, за номером (з мобільного) 15-20 або (056) 499-15-20 жителі можуть подати заявку з питань, які їх турбують. 
    «Контакт-Центр ми створили для ефективної взаємодії всіх, без винятку, служб органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання різних форм власності з мешканцями. Наразі, з електронним сервісом співпрацюють понад 130 виконавців. Завдання Центру, як «єдиного вікна» викликів від криворіжців – отримати пропозиції, зауваження або скарги мешканців; правильно спрямувати їх для ефективного розгляду; отримати результат і забезпечити зворотний зв'язок з тими, хто звернувся. Я хочу подякувати працівникам Контакт-Центру, адже у вашій роботі не має дрібниць. Кожен дзвінок – це біль, проблема або слова вдячності за допомогу. А ще - це можливість швидко аналізувати ситуацію та ухвалювати ефективні рішення. Адже основна мета цього проєкту -  допомога людям!».

    Аналіз звернень, з якими звертаються містяни, показує,  що найбільше криворіжців  турбують  питання житлово-комунальної сфери (49% заявок), соціальної підтримки (10% заявок), благоустрою (7% заявок), медицини (6% заявок), життєдіяльності під час воєнного стану (3% заявок), транспорту (2,5% заявок). 
    Інна Сторожук, начальник управління електронної комунікації з громадою «Контакт-Центр 1520», зазначила: «Щоденно до Контакт-центру надходить понад  600 дзвінків. Працівники Центру надають консультації із різноманітних питань, роз'яснюють людям куди треба звернутися, щоб проблема була вирішена, як і де швидше оформити потрібні документи, тощо. З початком війни найважливішими стали питання соціальної підтримки: отримання гуманітарної допомоги, продуктових наборів, надання прихистку внутрішньо переміщеним особам та вирішення інших проблем. Ми уважно вислуховуємо кожного, аналізуємо зміст проблеми. Якщо можемо, одразу консультуємо, якщо ж потрібні більш детальні фахові роз’яснення, то формуємо заявку і направляємо до виконавців».

    У  Контакт-Центрі працюють фахово підготовлені  оператори, які приймають заявки та направляють їх виконавцям, аналітики, які проводять аналіз заявок за різними показниками та спеціалісти відділу контролю, які стежать за виконанням заявок.

    «Контакт-Центр» працює щоденно з 08.00 до 20.00 без перерви, а по дзвінках, що надійшли у неробочий час або під час повітряної тривоги, оператори обов’язково перетелефоновують мешканцям. Сайт електронного сервісу https://spilkuisia.kr.gov.ua працює цілодобово.

    Теги
    • #кривий ріг
    • #вілкул