Контакт-центр 1520. Три роки разом з криворіжцями - 343 тисячі дзвінків, 111 тисяч опрацьованих заявок, понад 230 тисяч консультацій
Про підсумки роботи та перспективи для подальшого розвитку «Контакт-центру 1520» йшла мова на робочій нараді, яку провів в. о. міського голови Юрій Вілкул.
З вересня 2020 року, у рамках програми міського голови та Концепції SMART CITY функціонує сучасний сервіс «Контакт-Центр 1520». Він створений для комфорту та ефективного зворотного зв’язку криворіжців з міськими службами. Зателефонувавши, безкоштовно, за номером (з мобільного) 15-20 або (056) 499-15-20 жителі можуть подати заявку з питань, які їх турбують.
«Контакт-Центр ми створили для ефективної взаємодії всіх, без винятку, служб органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання різних форм власності з мешканцями. Наразі, з електронним сервісом співпрацюють понад 130 виконавців. Завдання Центру, як «єдиного вікна» викликів від криворіжців – отримати пропозиції, зауваження або скарги мешканців; правильно спрямувати їх для ефективного розгляду; отримати результат і забезпечити зворотний зв'язок з тими, хто звернувся. Я хочу подякувати працівникам Контакт-Центру, адже у вашій роботі не має дрібниць. Кожен дзвінок – це біль, проблема або слова вдячності за допомогу. А ще - це можливість швидко аналізувати ситуацію та ухвалювати ефективні рішення. Адже основна мета цього проєкту - допомога людям!».
Аналіз звернень, з якими звертаються містяни, показує, що найбільше криворіжців турбують питання житлово-комунальної сфери (49% заявок), соціальної підтримки (10% заявок), благоустрою (7% заявок), медицини (6% заявок), життєдіяльності під час воєнного стану (3% заявок), транспорту (2,5% заявок).
Інна Сторожук, начальник управління електронної комунікації з громадою «Контакт-Центр 1520», зазначила: «Щоденно до Контакт-центру надходить понад 600 дзвінків. Працівники Центру надають консультації із різноманітних питань, роз'яснюють людям куди треба звернутися, щоб проблема була вирішена, як і де швидше оформити потрібні документи, тощо. З початком війни найважливішими стали питання соціальної підтримки: отримання гуманітарної допомоги, продуктових наборів, надання прихистку внутрішньо переміщеним особам та вирішення інших проблем. Ми уважно вислуховуємо кожного, аналізуємо зміст проблеми. Якщо можемо, одразу консультуємо, якщо ж потрібні більш детальні фахові роз’яснення, то формуємо заявку і направляємо до виконавців».
У Контакт-Центрі працюють фахово підготовлені оператори, які приймають заявки та направляють їх виконавцям, аналітики, які проводять аналіз заявок за різними показниками та спеціалісти відділу контролю, які стежать за виконанням заявок.
«Контакт-Центр» працює щоденно з 08.00 до 20.00 без перерви, а по дзвінках, що надійшли у неробочий час або під час повітряної тривоги, оператори обов’язково перетелефоновують мешканцям. Сайт електронного сервісу https://spilkuisia.kr.gov.ua працює цілодобово.
«Контакт-Центр ми створили для ефективної взаємодії всіх, без винятку, служб органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання різних форм власності з мешканцями. Наразі, з електронним сервісом співпрацюють понад 130 виконавців. Завдання Центру, як «єдиного вікна» викликів від криворіжців – отримати пропозиції, зауваження або скарги мешканців; правильно спрямувати їх для ефективного розгляду; отримати результат і забезпечити зворотний зв'язок з тими, хто звернувся. Я хочу подякувати працівникам Контакт-Центру, адже у вашій роботі не має дрібниць. Кожен дзвінок – це біль, проблема або слова вдячності за допомогу. А ще - це можливість швидко аналізувати ситуацію та ухвалювати ефективні рішення. Адже основна мета цього проєкту - допомога людям!».
Інна Сторожук, начальник управління електронної комунікації з громадою «Контакт-Центр 1520», зазначила: «Щоденно до Контакт-центру надходить понад 600 дзвінків. Працівники Центру надають консультації із різноманітних питань, роз'яснюють людям куди треба звернутися, щоб проблема була вирішена, як і де швидше оформити потрібні документи, тощо. З початком війни найважливішими стали питання соціальної підтримки: отримання гуманітарної допомоги, продуктових наборів, надання прихистку внутрішньо переміщеним особам та вирішення інших проблем. Ми уважно вислуховуємо кожного, аналізуємо зміст проблеми. Якщо можемо, одразу консультуємо, якщо ж потрібні більш детальні фахові роз’яснення, то формуємо заявку і направляємо до виконавців».