Для воїнів 17-ї окремої танкової Криворізької бригади та членів їх сімей створили систему для онлайн-звернень та скарг
Службовці 17-ї окремої танкової бригади та члени їх сімей можуть подати скаргу або звернення з будь-яких турбуючих питань через спеціально створену для цього систему. Відповіді на них надаватиме безпосередньо керівництво підрозділу. Про це бригада повідомляє на своїй офіційній сторінці в соцмережі.
Для того, аби оперативно вирішувати проблеми та питання, пов’язані із службою воїнів 17-ї окремої танкової Криворізької бригади імені Костянтина Пестушка, підрозділ розробив спеціальну система онлайн-звернень.
Скористатися нею та подати свою скаргу чи звернення можуть як безпосередньо службовці бригади, так і члени їх сімей. Для цього можна вибрати один із двох способів: або особисто створити повідомлення через відповідний розділ на сайті, або ж висловити його усно оператору Call-центру за номером: (098) 978-06-17.
Наразі системою уже встигли скористатися десятки бійців та їх дружин. Найпоширеніші питання, з якими звертаються, стосуються грошових виплат, розшуку зниклих безвісти та уточнення медичних документів.
Втім, у підрозділі наголошують, що система приймає будь-які питання, пропозиції чи скарги. Після їх створення надається спеціальний номер, який варто зберегти. За його допомогою на сайті за тим же посиланням можна ознайомлюватися із відповіддю. Розглядатиметься повідомлення очільниками відповідних служб або ж безпосередньо командиром. Середній час надання відповіді – до трьох днів, однак деякі питання, особливо розшук безвісти зниклих, можуть займати більше часу.
У бригаді наголошують, що створення такої системи: «Це можливість для звичайних солдат та командирів підрозділів вирішити болючі питання, що тягнуться місяцями. Командування хоче подбати про інтереси бійців, які чесно захищають Україну».