Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    У Кривому Розі проводять конкурс соціальної реклами «Ми – вільні, рівні, сильні!»: молодь міста готує плакати та відеоролики

    17 Квiтня 2023, 15:30 Поділитися

    У межах проєкту «Нульова толерантність до насильства» у Кривому Розі стартував конкурс соціальної реклами «Ми – вільні, рівні, сильні!». Взяти в ньому участь можуть учні та учениці старшої школи, студенти та молодь. Прийом робіт триватиме до 20 квітня.

    У Кривому Розі проводять конкурс соціальної реклами «Ми – вільні, рівні, сильні

    Конкурс соціальної реклами проводиться у межах співпраці UNFPA та ГО «Інноваційні соціальні рішення» за підтримки Бюро гуманітарної допомоги USAID. 

    Його мета – привернути увагу молоді і суспільства в цілому до теми попередження і протидії домашньому насильству, необхідності позбутися стереотипів і гендерної дискримінації, а також популяризувати алгоритми дій щодо захисту своїх прав. 

    7 квітня організатори конкурсу почали прийом соціальних плакатів та відеороликів. Велика кількість хлопців та дівчат Кривого Рогу залюбки долучилась до проєкту. Про це свідчить кількість дописок у соціальних мережах. Бо однією з його обов’язкових умов є публікація конкурсної роботи в інтернеті: на сайті закладу, в соцмережах та на Youtube.

    Більш детально про умови участі, адреси, дедлайни та вимоги до робіт усі бажаючі долучитись можуть знайти у положенні конкурсу за посиланням: https://bit.ly/3GbjSv9 . Час ще є, та поспішайте – прийом робіт триватиме до 20 квітня включно. 

    Півфіналістів оберуть за попередньою оцінкою журі. А остаточні підсумки конкурсу соціальної реклами «Ми – вільні, рівні, сильні!» підіб’ють під час очної зустрічі з учасниками і презентацій їх робіт. 

    Переможці конкурсу отримають подарунки, а кращі конкурсні роботи будуть використані в соціальній рекламі. Роботи, які наберуть найбільшу кількість поширень і лайків у соцмережах, винагородять призом глядацьких симпатій.

    Конкурс соціальної реклами проводиться у межах співпраці UNFPA та ГО «Інноваційні соціальні рішення» за підтримки Бюро гуманітарної допомоги USAID. 

    Його мета – привернути увагу молоді і суспільства в цілому до теми попередження і протидії домашньому насильству, необхідності позбутися стереотипів і гендерної дискримінації, а також популяризувати алгоритми дій щодо захисту своїх прав. 

    7 квітня організатори конкурсу почали прийом соціальних плакатів та відеороликів. Велика кількість хлопців та дівчат Кривого Рогу залюбки долучилась до проєкту. Про це свідчить кількість дописок у соціальних мережах. Бо однією з його обов’язкових умов є публікація конкурсної роботи в інтернеті: на сайті закладу, в соцмережах та на Youtube.

    Більш детально про умови участі, адреси, дедлайни та вимоги до робіт усі бажаючі долучитись можуть знайти у положенні конкурсу за посиланням: https://bit.ly/3GbjSv9 . Час ще є, та поспішайте – прийом робіт триватиме до 20 квітня включно. 

    Півфіналістів оберуть за попередньою оцінкою журі. А остаточні підсумки конкурсу соціальної реклами «Ми – вільні, рівні, сильні!» підіб’ють під час очної зустрічі з учасниками і презентацій їх робіт. 

    Переможці конкурсу отримають подарунки, а кращі конкурсні роботи будуть використані в соціальній рекламі. Роботи, які наберуть найбільшу кількість поширень і лайків у соцмережах, винагородять призом глядацьких симпатій.

    Теги
    • #кривий ріг
    • #конкурс
    • #реклама