«Укрзалізниця» змінила правила перевезень пасажирів, багажу, тварин і повернення коштів за квиток
З 2019 року не вносили оновлень у правила, згідно з якими здійснюються перевезення залізничним шляхом у нашій державі. Нещодавно «Укрзалізниця» анонсувала нововведення, котрі стосуються перевезень пасажирів та їх домашніх улюбленців, повернення коштів за квитки, організовані поїздки тощо. Інформацію про нові правила оприлюднили у соцмережах акціонерного товариства.
На днях набули чинності нові зміни до Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти. Минулого разу нововведення впроваджували в 2019 році й з часом правила переставали відповідати сучасним потребам пасажирів. Тому для комфорту українців і надання якісного сервісу ввели зміни, зробили це у співпраці з Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури. Зокрема:
‒ спростили процес оформлення замовлень для перевезення організованих груп пасажирів (тепер можна подавати заяву онлайн);
‒ дозволили повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарту за умови повернення квитка не менше ніж за шість годин до відправлення поїзда (раніше було не менше ніж за дев’ять годин), а також тепер можна повертати повну вартість квитка (а не 10%) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення, вартість на плацкарт не повертається, повернення здійснюється тільки офлайн у касі);
‒ замінили застарілі терміни (наприклад, не «дитина-інвалід», а «дитина з інвалідністю»);
‒ замовити перевезення автомобіля можна тепер через електронні сервіси;
‒ уточнили порядок оплати за перевезення собак та інших дрібних тварин;
‒ ввели нову категорію поїздів ‒ місцеві потяги, пристосовані для з’єднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначили порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.
Також впроваджують ще декілька технічних змін. Повний перелік модифікованих Правил можна побачити за посиланням.
‒ дозволили повертати пасажиру повну вартість квитка і половину вартості плацкарту за умови повернення квитка не менше ніж за шість годин до відправлення поїзда (раніше було не менше ніж за дев’ять годин), а також тепер можна повертати повну вартість квитка (а не 10%) після відправлення поїзда (не більше, ніж за годину після відправлення, вартість на плацкарт не повертається, повернення здійснюється тільки офлайн у касі);
‒ замінили застарілі терміни (наприклад, не «дитина-інвалід», а «дитина з інвалідністю»);
‒ замовити перевезення автомобіля можна тепер через електронні сервіси;
‒ уточнили порядок оплати за перевезення собак та інших дрібних тварин;
‒ ввели нову категорію поїздів ‒ місцеві потяги, пристосовані для з’єднання інфраструктури різних видів транспорту, а також визначили порядок оформлення, проїзду та повернення проїзних документів для такого сполучення.