Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Українська роздрібна торгівля втратила до кінця 2022 року майже 7 мільйонів покупців

    11 Січня 2023, 22:20 Поділитися

    Наразі уже половина торгових точок продовольчих мереж обладнані генераторами, а до кінця зими цей показник може зрости до 70% процентів. Водночас, вони не дорахуються майже семи мільйонів своїх відвідувачів, які зараз витрачають гроші за кордоном. Про втрати та здобутки цього року у роботі українських рітейлерів під час брифінгу на платформі «Укрінформ» повідомив представник Асоціації рітейлерів України Андрій Жук.

    Українська роздрібна торгівля втратила до кінця 2022 року майже 7 мільйонів покупців

    За його словами, вітчизняний бізнес швидко адаптується до усіх викликів, які пов’язаних з війною, та активно інвестує в обладнання, яке допоможе продовжувати роботу за будь яких обставин.

    Сьогодні обладнала свої торгові точки генераторами уже половина магазинів продуктових мереж. До кінця місяця очікується, що це число досягне уже 55%. А до кінця зими альтернативними джерелами живлення себе забезпечать до 70% торгових точок. 

    Крім того, пристосовуватися бізнесу доводиться не тільки до перебоїв з електрикою, а й до зміни економічної ситуації в країні, яка міняє споживчі інтереси покупців. 

    «На жаль, купівельна спроможність українців змінюється. Вона погіршується. І в наступному році краще себе відчуватимуть ті мережі, які швидко адаптуються до таких змін», - сказав Андрій Жук, голова Асоціації рітейлерів України.

    Крім того, на роботу рітейлу впливають і міграційні тенденції. За словами експерта: «Сьогодні майже сім мільйонів українців витрачають гроші за кордоном. Скільки із них і коли повернуться – невідомо. Ситуація в Україні в цьому році покаже. Чим вище буде відсоток тих, хто повертається – тим більше будуть обороти ретейлерів».

    Станом на 20 грудня закритими залишалось 7% серед тих торгових об’єктів, які працювали до початку війни. Щодо відкриття нових – то у більшості сегментів торгової діяльності кількість відкритих за місяць магазинів значно нижче ніж до війни. Втім, позитивний тренд видно й тут – так, у грудні 2022 року відкрилося на 22% більше торгових точок, ніж на початку вторгнення – у березні.

    За його словами, вітчизняний бізнес швидко адаптується до усіх викликів, які пов’язаних з війною, та активно інвестує в обладнання, яке допоможе продовжувати роботу за будь яких обставин.

    Сьогодні обладнала свої торгові точки генераторами уже половина магазинів продуктових мереж. До кінця місяця очікується, що це число досягне уже 55%. А до кінця зими альтернативними джерелами живлення себе забезпечать до 70% торгових точок. 

    Крім того, пристосовуватися бізнесу доводиться не тільки до перебоїв з електрикою, а й до зміни економічної ситуації в країні, яка міняє споживчі інтереси покупців. 

    «На жаль, купівельна спроможність українців змінюється. Вона погіршується. І в наступному році краще себе відчуватимуть ті мережі, які швидко адаптуються до таких змін», - сказав Андрій Жук, голова Асоціації рітейлерів України.

    Крім того, на роботу рітейлу впливають і міграційні тенденції. За словами експерта: «Сьогодні майже сім мільйонів українців витрачають гроші за кордоном. Скільки із них і коли повернуться – невідомо. Ситуація в Україні в цьому році покаже. Чим вище буде відсоток тих, хто повертається – тим більше будуть обороти ретейлерів».

    Станом на 20 грудня закритими залишалось 7% серед тих торгових об’єктів, які працювали до початку війни. Щодо відкриття нових – то у більшості сегментів торгової діяльності кількість відкритих за місяць магазинів значно нижче ніж до війни. Втім, позитивний тренд видно й тут – так, у грудні 2022 року відкрилося на 22% більше торгових точок, ніж на початку вторгнення – у березні.

    Теги
    • #статистика
    • #торгівля
    • #Україна