Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Більшість українців планують витратити на святкування Нового року не більше 2000 гривень, – соцопитування

    29 Грудня 2022, 20:20 Поділитися СТАТИСТИКА

    Українська цифрова агенція Postmen провела дослідження серед громадян України стосовно їх ставлення до новорічно-різдвяних свят під час війни та споживчих настроїв. Зокрема, 34% українців взагалі не відзначатимуть Новий Рік, а ті, хто планує святкувати – готові витратити на це в середньому 2 000 гривень. Крім того, серед подарунків одні із перших місць займають донати на армію та волонтерам.

    Більшість українців планують витратити на святкування Нового року не більше 2000 гривень, – соцопитування

    Цьогоріч українці зустрічають Різдво та Новий рік на тлі повномасштабного вторгнення росії, постійних обстрілів та відключень світла. У зв’язку з цим, як зазначили дослідники, багато громадян розкритикували навіть саме рішення досліджувати передноворічні настрої, що показує, наскільки чутливою є сама ідея святкування під час війни в країні. Так, за результатами опитування, взагалі не планують відзначати свята 34% українців. Ті громадяни, які планують не лише святкувати, але й робити подарунки, готові витратити на них у середньому 2 190 грн. А ще менше витрачати на свята цього року планує абсолютна більшість респондентів. Витратять на святкування Нового року не більше 1 000 грн майже половина опитаних, адже наразі 55% домогосподарств-респондентів мають доходи менше 20 000 грн.

    Згідно з соцопиттуванням, 70% громадян купують подарунки в останній момент. Цього року українці даруватимуть в основному солодощі та дрібні сувеніри. Третє місце серед подарунків – грошові перекази на ЗСУ і волонтерам. Зазначається, що також на 4% зросла частка тих, хто взагалі не робить новорічних подарунків.

    Та попри війну і складну економічну ситуацію, 66% українців планують відзначати свята. Так, 94% опитаних святкуватимуть вдома з рідними. Решта українців відповіли, що у святковий період працюватимуть.

    Українська цифрова агенція Postmen провела опитування з 24 листопада по 12 грудня. Загалом дослідили думки 1 166 громадян України — 45% чоловіків і 55% жінок в усіх регіонах, у всіх вікових групах, всіх типах населених пунктів і з різним рівнем доходів домогосподарств. Метод опитування: Google-анкети, які розповсюджувались через Facebook та Instagram.

    Цьогоріч українці зустрічають Різдво та Новий рік на тлі повномасштабного вторгнення росії, постійних обстрілів та відключень світла. У зв’язку з цим, як зазначили дослідники, багато громадян розкритикували навіть саме рішення досліджувати передноворічні настрої, що показує, наскільки чутливою є сама ідея святкування під час війни в країні. Так, за результатами опитування, взагалі не планують відзначати свята 34% українців. Ті громадяни, які планують не лише святкувати, але й робити подарунки, готові витратити на них у середньому 2 190 грн. А ще менше витрачати на свята цього року планує абсолютна більшість респондентів. Витратять на святкування Нового року не більше 1 000 грн майже половина опитаних, адже наразі 55% домогосподарств-респондентів мають доходи менше 20 000 грн.

    Згідно з соцопиттуванням, 70% громадян купують подарунки в останній момент. Цього року українці даруватимуть в основному солодощі та дрібні сувеніри. Третє місце серед подарунків – грошові перекази на ЗСУ і волонтерам. Зазначається, що також на 4% зросла частка тих, хто взагалі не робить новорічних подарунків.

    Та попри війну і складну економічну ситуацію, 66% українців планують відзначати свята. Так, 94% опитаних святкуватимуть вдома з рідними. Решта українців відповіли, що у святковий період працюватимуть.

    Українська цифрова агенція Postmen провела опитування з 24 листопада по 12 грудня. Загалом дослідили думки 1 166 громадян України — 45% чоловіків і 55% жінок в усіх регіонах, у всіх вікових групах, всіх типах населених пунктів і з різним рівнем доходів домогосподарств. Метод опитування: Google-анкети, які розповсюджувались через Facebook та Instagram.

    Теги
    • #опитування
    • #новий рік
    • #витрати