Як повернути власні кошти, якщо при користуванні банкоматом чи терміналом вимкнули електроенергію?
рф продовжує атакувати й обстрілювати українські території, влучаючи своїми снарядами в об’єкти цивільної та критичної інфраструктури. Через ворожі обстріли екстрено вимикають світло – це може відбутись будь-якої хвилини, зокрема й при користуванні банкоматом або терміналом. Про те, як повернути гроші в такому випадку розповіли працівники «ПриватБанку», а інформацію опублікували на сайті Кабміну.
Попри війну українці продовжують жити, навчатися, подекуди розважатися тощо. Громадяни також активно користуються інтернет-банкінгом, знімаючи гроші та зараховуючи їх на картки. Проте саме в цей момент можуть обмежити електропостачанні й термінал або банкомат перестане працювати до завершення всіх операцій. Таким чином, через рф, ви можете не отримати кошти чи не зарахувати їх на карту.
Про алгоритм дій у таких ситуаціях розповіли в «ПриватБанку». В разі припинення електропостачання й не завершення всіх операції слід одразу телефонувати на гарячу лінію 3700. Потім варто подати заявку на повернення коштів та обов’язково вказати номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції. Коли повідомлення опрацюють та гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти скерують на карту.
Зазначимо, українці мають змогу отримати готівку не лише в банках та банкоматах, але й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього слід оплатити будь-який товар і повідомити касиру про ваше бажання зняти кошти. Ліміт – від 500 до 6 000 гривень. Також зняти гроші з карти можна в «Укрпошті» та «Новій Пошті», звернувшись до оператора відділення.