Сервісні центри МВС повернулись до п’ятиденного робочого тижня, – графік роботи
З 1 вересня сервісні центри МВС почали працювали за звичним графіком – п’ять днів на тиждень, замість шести. Відвідати установи й скористатися послугами вже можна з вівторка по суботу. Про це повідомляється на сайті Кабінету міністрів України.
З початку військового вторгнення окупантів сервісні центри МВС почали працювати шість днів на тиждень, аби надати якомога більше послуг українцям. Через чотири місяці установи та їх працівників повертають до звичного графіку – «п’ятиденки». До того ж, суботи є у сервісних центрах робочим днем, як це було до введення воєнного стану в країні. Розпорядок роботи територіальних центрів МВС наступний:
– вівторок, середа, четвер, п’ятниця – початок робочого дня в 09:00, а завершення в 18:00;
– субота – початок робочого дня в 09:00, а завершення в 16:45;
– неділя, понеділок – вихідні дні;
– обідня перерва з 13:00 до 13:45.
Переглянути графік роботи та контактні дані кожного окремого сервісного центру можна за допомогою карти. Консультацію щодо послуг можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук.
Також МВС оприлюднило алгоритм дій, завдяки якому можна спланувати свій візит і зручно отримати державний сервіс:
– слід зібрати пакет документів, необхідний для отримання послуги в установі МВС (розділ «Послуги»);
– варто обрати сервісний центр, в якому зручно отримати послугу (розділ «Контакти»);
– необхідно обрати спосіб запису до центру онлайн (розділ «е-запис») або у терміналі безпосередньо у приміщенні.
Зазначимо, найбільша кількість відвідувачів спостерігається зазвичай у вівторок та суботу. Отримати талон в терміналі є можливість не пізніше, ніж за годину до кінця робочого дня.
– вівторок, середа, четвер, п’ятниця – початок робочого дня в 09:00, а завершення в 18:00;
– субота – початок робочого дня в 09:00, а завершення в 16:45;
– неділя, понеділок – вихідні дні;
– обідня перерва з 13:00 до 13:45. Переглянути графік роботи та контактні дані кожного окремого сервісного центру можна за допомогою карти. Консультацію щодо послуг можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінці Головного сервісного центру МВС в Фейсбук.
– слід зібрати пакет документів, необхідний для отримання послуги в установі МВС (розділ «Послуги»);
– варто обрати сервісний центр, в якому зручно отримати послугу (розділ «Контакти»);
– необхідно обрати спосіб запису до центру онлайн (розділ «е-запис») або у терміналі безпосередньо у приміщенні. Зазначимо, найбільша кількість відвідувачів спостерігається зазвичай у вівторок та суботу. Отримати талон в терміналі є можливість не пізніше, ніж за годину до кінця робочого дня.