Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Кабмін пропонує заборонити рекламу на узбіччях трас

    28 Серпня 2022, 16:41 Поділитися

    Кабінет Міністрів вніс до українського парламенту законопроєкт №7696, яким пропонує змінити правила використання смуги відведення автошляхів загального користування. У документі йде мова про заборону розміщення рекламних щитів та прокладення інженерних конструкцій і мереж вздовж узбіччя.

    Кабмін пропонує заборонити рекламу на узбіччях трас

    Кабмін пропонує прибрати рекламу з узбічь українських доріг та заборонити її подальше розміщення. У пояснювальній записці до законопроєкту зазначається, що розміщення рекламних конструкцій в межах смуги відведення доріг та на основних під’їздах до великих міст, зокрема обласних центрів, інформаційно перевантажує дорожню обстановку, водії звертають увагу на рекламу, і це пригальмовує їх реакцію, що має бути спрямована на керування автомобілем та дотримання правил дорожнього руху. 

    «Зовнішня реклама, незалежно від бажання водія, відволікає на декілька секунд його увагу від дорожньої обстановки та технічних засобів організації дорожнього руху, що може стати причиною дорожньо-транспортної пригоди», - йдеться законопроєкті.

    Більше того, прибічники нововведень аргументують свою позицію тим, що рекламні носії обабіч доріг перешкоджають ефективній роботі дорожніх служб, особливо у зимовий період – через це проїзна частина та узбіччя автошляхів обслуговуються неналежним чином.

    Також у проєкті закону прописані правила влаштування заїзду та виїзду, перехідно-швидкісних смуг та розміщення інженерних комунікацій та мереж.

    Кабмін пропонує прибрати рекламу з узбічь українських доріг та заборонити її подальше розміщення. У пояснювальній записці до законопроєкту зазначається, що розміщення рекламних конструкцій в межах смуги відведення доріг та на основних під’їздах до великих міст, зокрема обласних центрів, інформаційно перевантажує дорожню обстановку, водії звертають увагу на рекламу, і це пригальмовує їх реакцію, що має бути спрямована на керування автомобілем та дотримання правил дорожнього руху. 

    «Зовнішня реклама, незалежно від бажання водія, відволікає на декілька секунд його увагу від дорожньої обстановки та технічних засобів організації дорожнього руху, що може стати причиною дорожньо-транспортної пригоди», - йдеться законопроєкті.

    Більше того, прибічники нововведень аргументують свою позицію тим, що рекламні носії обабіч доріг перешкоджають ефективній роботі дорожніх служб, особливо у зимовий період – через це проїзна частина та узбіччя автошляхів обслуговуються неналежним чином.

    Також у проєкті закону прописані правила влаштування заїзду та виїзду, перехідно-швидкісних смуг та розміщення інженерних комунікацій та мереж.

    Теги
    • #автомобілі
    • #реклама
    • #законопроєкт