Квитки на потяг у сматрфоні: «Укрзалізниця» запустила мобільний застосунок
У партнерстві з Mastercard «Укрзалізниця» запустила мобільний додаток для швидкого та дистанційного продажу квитків та інформування пасажирів. Тепер пасажири зможуть оплатити квитки безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay чи за допомоги реквізитів банківської картки. Про це повідомила пресслужба «Укрзалізниці».
Національний перевізник вантажів та пасажирів в Україні «Укрзалізниця» оголосила про запуск власного мобільного застосунку для продажу квитків. Також пасажири зможуть отримати всю необхідну інформацію про рейси та їхній час відправлення. Тестування нового застосунку провели в липні, і зараз він вже доступний для всіх користувачів на AppStore та Google Play Market.
Укрзалізниця є прямим продавцем квитків через застосунок, тож квитки у додатку можна придбати без додаткових комісій при оплаті. Пасажири зможуть оплатити посадковы документи безпосередньо в мобільному застосунку цифровою карткою за допомогою Apple Pay, Google Pay, або ж можна ввести дані банківської картки та зберегти їх у застосунку для оплат.
«Запуск власного застосунку Укрзалізниці допоможе нам залишатися на зв’язку з пасажирами та якомога оперативніше й ефективніше інформувати про зміни в рейсах, оновлення графіків, нові маршрути та сервіси. Для пасажира аргумент на користь встановлення застосунку ще очевидніший: тут найдешевші квитки без жодних комісій, гарантовано швидший пошук і стабільність роботи», — зазначив голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін.
У новому застосунку користувачі зможуть:
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.
- придбати квитки на всі поїзди далекого сполучення по Україні;
- повернути квитки;
- отримувати сповіщення про рейс та колію прибуття/відправлення поїзда;
- знайти необхідний рейс та відповіді на поширені запитання щодо перевезень;
- отримати доступ до особистого кабінету зі збереженням історії рейсів та даних пасажирів для швидких повторних замовлень.