В Україні запустили чат-бот для допомоги вступникам, – МОН
У 2022 році вступна кампанії дещо видозмінена через російське вторгнення у нашу державу. Зважаючи на нововведення, в українських вступників є потреба в отриманні відповідей на запитання щодо вступу до закладів фахової передвищої та вищої освіти. Тому з 18 липня на сайті МОН доступний спеціальний чат-бот.
З 18 липня для українських вступників запрацював чат-бот, в якому можна знайти відповіді на найпоширеніші запитання. Створенням і впровадженням займались МОН разом з Урядовим контактним центром. Аби скористатись сервісом слід натиснути на кнопку «Поставити запитання», що знаходиться в правому нижньому куту сайту. Після цього абітурієнти можуть розпочати спілкування з консультантами.
Відповіді на запитання надаються фахівцями оперативно. Проконсультуватися можна за допомогою чат-боту з понеділка по четвер (09:00-17:00), а також у п’ятницю (09:00-16:00). Відмітимо, що у разі налаштувань автоматичого перекладу вмісту сторінок, сервіс також відображатиметься обраною мовою. Аби повернутись до української версії необхідно вимкнути автоматичний переклад сторінок або змінити відповідні параметри в налаштуваннях браузера.