Ю. Вілкул: «В умовах війни міський Контакт-центр 1520 став одним із надійних джерел інформації та допомоги не тільки криворіжцям, а й переселенцям»
Зателефонувавши на безкоштовний номер 1520, криворіжці та переселенці, що перебувають у місті, обов’язково отримують фахову відповідь та можуть розраховувати на вирішення своєї проблеми. За час війни оператори прийняли понад 26 тисяч дзвінків, за ними сформовано близько 8 тисяч заявок та надано понад 18 тисяч різних консультацій безпосередньо у телефонній розмові з людьми. Про організацію та особливості діяльності Контакт-центру в умовах воєнного стану йшла мова на робочій нараді, яку провів в. о. міського голови Кривого Рогу Юрій Вілкул.
Звертаючись до фахівців Центру він сказав: «Ви у нас на передовому краї, адже кожного дня вислуховуєте сотні людей і від вашої упевненості, виваженості та компетентності залежить у багато чому їх настрій, чи будуть вони панікувати або ж розумітимуть, що місто працює, міська влада тримає руку на пульсі та робить все для захисту мешканців. Що важливо – завдяки вам ми щодня маємо зворотній зв'язок із жителями, знаємо та аналізуємо, що їх турбує і коригуємо та вдосконалюємо нашу роботу з урахуванням потреб людей».
Стосовно тематики питань, з якими звертаються жителі, то їх проблематика змінюється в залежності від того, що відбувається навколо. На сьогодні приблизно третина від усіх сформованих заявок – ті, що повинні виконуватися протягом доби. 60% з цих заявок – проблемні питання, які направляються та виконуються виконкомами райрад.
«Протягом останнього місяця ми запровадили практику зворотного зв’язку з мешканцями, які до нас звернулися, щодо вивчення рівня задоволеності: чи справді виконані заявки, чи задоволені люди результатом. Маю сказати, що 90% опитаних дякували за проведену роботу. Четверту частину дзвінків складають питання, пов’язані з безпекою. А це – стан захисних споруд, відключення зовнішнього освітлення та світлової реклами об’єктів бізнесу, тощо. Телефонують до Контакт-центру й внутрішньо переміщені особи. Якщо у перші місяці війни їх хвилювали питання, як зареєструватися та отримати довідку, про розклад руху евакуаційних потягів, то зараз запитують, де знайти житло, яким чином отримати соціальну допомогу як від держави, так і від міжнародних організацій. Ще один блок питань – надання медичної допомоги та як подати заявку про пошкоджене внаслідок бойових дій майно. Всього за цей час прийнято понад 1800 дзвінків від переселенців. Ми уважно вислуховуємо кожного, аналізуємо зміст проблеми. Якщо можемо, одразу консультуємо, якщо ж потрібні більш детальні фахові роз’яснення, то формуємо заявку і направляємо до виконавців», – підкреслила координаторка Контакт-центру Інна Сторожук.
Наразі Контакт-центр продовжує цілодобову роботу. Зателефонувати в Контакт-центр можна телефоном 1520 або (056) 49-9-15-20 або залишити електронну заявку на сайті https://spilkuisia.kr.gov.ua/ чи у мобільному додатку «Контакт-центр м. Кривий Ріг».