Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    У МОЗ визначили алгоритм дій, які допоможуть вирішити проблеми з використанням COVID-сертифікатів

    17 Жовтня 2021, 21:22 Поділитися

    Від завтра Дніпропетровська область переходить до «червоної» карантинної зони. Чимало обмежень не торкнуться людей, які отримали щеплення. Тож слід приготувати сертифікати вакцинації. Зручно це зробити в додатку «Дія». У МОЗ видали роз’яснення, як подолати труднощі, що можуть виникнути при завантаженні документа. Алгоритм розмістили на сайті міністерства.

    У МОЗ  визначили алгоритм дій, які допоможуть вирішити проблеми з використанням COVID-сертифікатів
    Фото из архива

    На сьогодні вже понад 1,8 мільйонів українців користуються COVID-сертифікатами у додатку «Дія». Незважаючи на велику кількість успішно зареєстрованих COVID-сертифікатів, у МОЗ продовжують фіксувати випадки, коли отримати онлайн документ не виходить.
    Так, на підставі звернень виокремлено найпоширеніші проблеми з отриманням COVID-сертифікатів у мобільному додатку «Дія»:
    • якщо ви робили запит через мобільний додаток «Дія» й отримали статус «Не має даних про вас», спробуйте повторити запит через портал Дія, використовуючи свій електронний підпис для входу. Якщо і портал Дія відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до свого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані;
    • якщо ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат рекомендується звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, щоб перевірити ваші персональні дані;
    • якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат, то вам потрібно відновити функцію «Дія.Підпис»;
    • якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення». Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли;
    • якщо ви отримали статус: «Номер партії вакцини помилковий», вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки;
    • якщо ви отримали повідомлення «На жаль, сталася помилка», звертайтеся до технічної підтримки додатку «Дія».

    На жаль, якщо ви вакцинувалися за кордоном, то це не вкажеться у вашому додатку «Дія», виправити це поки що неможливо. Наразі МОЗ працює над вирішенням цієї ситуації.

    Нагадаємо, з 18 жовтня Дніпропетровщина переходить до «червоної» зони карантину.

    На сьогодні вже понад 1,8 мільйонів українців користуються COVID-сертифікатами у додатку «Дія». Незважаючи на велику кількість успішно зареєстрованих COVID-сертифікатів, у МОЗ продовжують фіксувати випадки, коли отримати онлайн документ не виходить.
    Так, на підставі звернень виокремлено найпоширеніші проблеми з отриманням COVID-сертифікатів у мобільному додатку «Дія»:
    • якщо ви робили запит через мобільний додаток «Дія» й отримали статус «Не має даних про вас», спробуйте повторити запит через портал Дія, використовуючи свій електронний підпис для входу. Якщо і портал Дія відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до свого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані;
    • якщо ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат рекомендується звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, щоб перевірити ваші персональні дані;
    • якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат, то вам потрібно відновити функцію «Дія.Підпис»;
    • якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення». Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли;
    • якщо ви отримали статус: «Номер партії вакцини помилковий», вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки;
    • якщо ви отримали повідомлення «На жаль, сталася помилка», звертайтеся до технічної підтримки додатку «Дія».

    На жаль, якщо ви вакцинувалися за кордоном, то це не вкажеться у вашому додатку «Дія», виправити це поки що неможливо. Наразі МОЗ працює над вирішенням цієї ситуації.

    Нагадаємо, з 18 жовтня Дніпропетровщина переходить до «червоної» зони карантину.

    Теги
    • #дія
    • #сертифікати