Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    «Контакт-центр 1520» Кривого Рогу – підсумки року роботи

    7 Вересня 2021, 20:26 Поділитися

    53 000 опрацьованих заяв, 200 онлайн-прийомів, 24 тисячі хвилин прямої комунікації з містянами – такий результат річної роботи криворізького «Контакт-центру 1520». Центр запрацював 7 вересня 2020. Безкоштовно зателефонувавши за номером 1520, або звернувшись онлайн до фахівців, криворіжці отримують відповіді на турбуючі запитання. Близько 80% звернень надходять на гарячу лінію. Більшість питань вирішується на користь тих, хто потребує допомоги.

    «Контакт-центр 1520» Кривого Рогу – підсумки року роботи

    Ініціатором створення Центру став Юрій Вілкул. Сучасний сервіс був створений для ефективного зворотного зв’язку криворіжців із комунальними та іншими службами. Робота полягає не тільки у реєстрації дзвінків, а у першу чергу ефективної роботи служб та вирішення першочергових завдань.

    «Робота із заявками мешканців – один із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування та підприємств, установ, заснованих міською радою. Й в умовах карантину робота Контакт центру, з його онлайн-прийомами керівників та фахівців за різними напрямками роботи – особливо важлива для зворотного зв’язку з мешканцями. Для нас неважливих питань немає! Тому спектр питань від криворіжців ми не обмежуємо лише повноваженнями органів місцевого самоврядування й знаходимо вирішення проблем, які й не належать до компетенції міської влади – від роботи енергетиків, газових служб, приватних підприємств, тощо, адже головне – допомогти людині. Наше спільне завдання – бути корисними громаді!», – зазначила заступниця міського голови Кривого Рогу Надія Подоплєлова.

    Серед кращих виконавців заявок, які надходили через Контакт Центр стали КП «Кривбасводоканал», департамент соціальної політики міськвиконкому, виконкоми Інгулецької та Довгинцівської райрад.

    «Маємо не тільки вислухати, але й допомогти добрими справами, а інколи просто добрими словами, співчуттям, а також і радість розділити. І нам дуже приємно, що за цей час ми отримали понад 600 подяк, це гарна оцінка нашої роботи», – відзначив модератор Центру, начальник управління по роботі зі зверненнями громадян Віктор Чорний.

    Номер 1520 (для абонентів Київстар) та 499-1520 (для інших операторів) – єдиний безкоштовний номер, який легко запам’ятовується. Звертатися на інші гарячі лінії непотрібно. Графік роботи Контакт-центру з понеділка по п’ятницю 09:00 – 17:00. Можна, як зателефонувати, так і залишити заявку на сайті, також є можливість звернутися через мобільний додаток.

    Ініціатором створення Центру став Юрій Вілкул. Сучасний сервіс був створений для ефективного зворотного зв’язку криворіжців із комунальними та іншими службами. Робота полягає не тільки у реєстрації дзвінків, а у першу чергу ефективної роботи служб та вирішення першочергових завдань.

    «Робота із заявками мешканців – один із пріоритетних напрямків діяльності органів місцевого самоврядування та підприємств, установ, заснованих міською радою. Й в умовах карантину робота Контакт центру, з його онлайн-прийомами керівників та фахівців за різними напрямками роботи – особливо важлива для зворотного зв’язку з мешканцями. Для нас неважливих питань немає! Тому спектр питань від криворіжців ми не обмежуємо лише повноваженнями органів місцевого самоврядування й знаходимо вирішення проблем, які й не належать до компетенції міської влади – від роботи енергетиків, газових служб, приватних підприємств, тощо, адже головне – допомогти людині. Наше спільне завдання – бути корисними громаді!», – зазначила заступниця міського голови Кривого Рогу Надія Подоплєлова.

    Серед кращих виконавців заявок, які надходили через Контакт Центр стали КП «Кривбасводоканал», департамент соціальної політики міськвиконкому, виконкоми Інгулецької та Довгинцівської райрад.

    «Маємо не тільки вислухати, але й допомогти добрими справами, а інколи просто добрими словами, співчуттям, а також і радість розділити. І нам дуже приємно, що за цей час ми отримали понад 600 подяк, це гарна оцінка нашої роботи», – відзначив модератор Центру, начальник управління по роботі зі зверненнями громадян Віктор Чорний.

    Номер 1520 (для абонентів Київстар) та 499-1520 (для інших операторів) – єдиний безкоштовний номер, який легко запам’ятовується. Звертатися на інші гарячі лінії непотрібно. Графік роботи Контакт-центру з понеділка по п’ятницю 09:00 – 17:00. Можна, як зателефонувати, так і залишити заявку на сайті, також є можливість звернутися через мобільний додаток.

    Теги
    • #допомога
    • #гаряча лінія