Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Патрульна поліція України почне надсилати «листи щастя» у електронному форматі

    30 Липня 2021, 18:06 Поділитися

    Патрульна поліція почала взаємодію з Державною виконавчою службою, Міністерством внутрішніх справ та Міністерством юстиції у напрямку діджиталізції держави. Патрульні надсилатимуть виконавчі документи в електронному форматі. Про це сповістив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції Олексій Білошицький.

    Патрульна поліція України почне надсилати «листи щастя» у електронному форматі

    Над інтеграцією понад рік працювала команда МВС, Мін’юсту, Національної поліції та Департаменту патрульної поліції. Перші серед державних органів починають впроваджувати нововведення (електронна форма виконавчих документів) у Департаменті патрульної поліції. Інспектори отримали змогу надсилати «листи щастя» з автоматизованої системи виконавчих проваджень.

    Нововведення дозволить скоротити терміни оформлення та підготовки постанов про накладення адміністративних стягнень за правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху, збільшити швидкість проведення виконавчого провадження. Також знизить витрати на друк виконавчих документів та послуги поштового зв’язку, зменшить обсяги «ручної» роботи поліцейських, а отже процес проведення виконавчого провадження стане більш ефективним, технологічним та сучасним.

    Найважливішим у цифровізації є інформування громадян про стан виконавчого провадження через існуючі онлайн-сервіси: bdr.mvs.gov.ua, портал «Дія», електронний кабінет водія. Це значно спростить процедуру сплати штрафу та закриття виконавчого провадження.

    Над інтеграцією понад рік працювала команда МВС, Мін’юсту, Національної поліції та Департаменту патрульної поліції. Перші серед державних органів починають впроваджувати нововведення (електронна форма виконавчих документів) у Департаменті патрульної поліції. Інспектори отримали змогу надсилати «листи щастя» з автоматизованої системи виконавчих проваджень.

    Нововведення дозволить скоротити терміни оформлення та підготовки постанов про накладення адміністративних стягнень за правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху, збільшити швидкість проведення виконавчого провадження. Також знизить витрати на друк виконавчих документів та послуги поштового зв’язку, зменшить обсяги «ручної» роботи поліцейських, а отже процес проведення виконавчого провадження стане більш ефективним, технологічним та сучасним.

    Найважливішим у цифровізації є інформування громадян про стан виконавчого провадження через існуючі онлайн-сервіси: bdr.mvs.gov.ua, портал «Дія», електронний кабінет водія. Це значно спростить процедуру сплати штрафу та закриття виконавчого провадження.

    Теги
    • #штрафи
    • #дія
    • #патрульна поліція