Ю. Вілкул: «У Кривому Розі паспортні офіси відновили роботу та у повному обсязі надають послуги криворіжцям»
В умовах воєнного стану Криворізький Центр адмінпослуг «Віза» та його підрозділи працюють у всі робочі дні тижня. Відновили роботу паспортні офіси у Тернівському (вул. Короленка, 1А), Покровському (вул. Шурупова, 2), Саксаганському (вул. Володимира Великого, 32), Довгинцівському (вул. Дніпровське шосе, 11) та Центрально-Міському (вул. Староярмаркова, 44) районах.
Прийом громадян проводиться з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 15:30. Перерва: з 12:30 до 13:00. Субота та неділя – вихідні.
В. о. міського голови, заступник голови Ради оборони Кривого Рогу Юрій Вілкул провів виїзну нараду щодо організації роботи та прийому громадян на базі паспортного офісу Довгинцівського району.
«На початку війни було тимчасово призупинено роботу інформаційно-комунікаційних систем Державної міграційної служби (ДМС) та надання адміністративних послуг. Через це з 25 лютого і, фактично, до 6 травня тимчасово не працювали і паспортні офіси Центру «Віза». Однак, вже з 6 травня ми відкрили офіси та почали надавати мешканцям паспортні послуги. Їх перелік залишився незмінним. Це – оформлення ID-картки (паспорта громадянина України), також доступна комплексна послуга 2 в 1 з оформлення першого паспорта: ID-картка та ІПН. Можна оформити і закордонний паспорт. Я вдячний всім працівникам наших паспортних офісів за важливу працю, професіоналізм та увагу до кожного відвідувача. Адже час зараз складний, люди приходять, у кожного різні обставини, однак ви продовжуєте працювати, надавати криворіжцям вчасно, якісно та зручно адміністративні послуги», – підкреслив Юрій Вілкул.
Однією з найбільш популярних послуг є оформлення біометричних паспортів. Для зручності окремих категорій громадян: осіб, що досягли 14-річного віку, обмежено дієздатних та недієздатних, а також тих, хто самостійно не може пересуватися через довготривалу хворобу й потребує лікування за кордоном, з 7 травня постановою Уряду запроваджений пілотний проєкт для одночасного оформлення (у тому числі, замість втраченого або викраденого), обміну внутрішнього та закордонного паспортів.
Проєкт розрахований поки що на два роки і стартує після відповідних налаштувань програмного забезпечення Реєстру Державної міграційної служби.
Що стосується безпосередньо організації та облаштування Паспортних офісів, то у кожному офісі створені комфортні умови, передбачені зручності для відвідувачів з обмеженими можливостями, придбана сучасна оргтехніка.
Представниця паспортного офісу Довгинцівського району розповіла: «Відвідувачів приймаємо за попереднім записом різноманітними способами: на вебпорталі Центру «Віза», через мобільний застосунок, за допомогою QR-кодів та чат-ботів у Viber або Telegram. Немає жодних проблем із оплатою адмінпослуг. Це можна зробити безпосередньо у приміщенні офісу через банківську систему POS-терміналів, терміналу самообслуговування або на вебпорталі Центру «Віза» із застосуванням сервісу EASY-PAY. Працюємо для людей і навіть в умовах воєнного стану намагаємося тримати високий стандарт обслуговування наших клієнтів!».
В умовах воєнного стану Криворізький Центр «Віза» жодного дня не припиняв роботи. За цей період прийнято більше 78 тис. замовників послуг. Найбільше звернень із соціальних питань: оформлення різних видів матеріальних допомог, реєстрації внутрішньо переміщених осіб – 45 тис. звернень (58% від загальної кількості звернень до офісів послуг ЦНАПу). Але, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, кількість звернень скоротилася більш, ніж втричі (22.02-10.05.2021 – 243,2 тис. звернень), що пов’язано з повним припиненням роботи багатьох державних реєстрів (нерухомого майна, бізнесу, земельного кадастру, МВС, ДМС, ДРАЦС) та подальших обмежень доступів адміністраторів та державних реєстраторів, у разі відновлення їх функціоналу.