Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Штрафи за кілька років зросли в 10 разів: українців мотивують пристібатися за кермом

    18 Жовтня 2025, 09:30 Поділитися

    В Україні стали жорсткіше карати за ігнорування ременів безпеки. З лютого 2021 року розмір штрафу за це порушення зріс у десять разів – із 51 до 510 гривень. Як зазначають у Нацполіції, це могло стати стимулом для водіїв частіше користуватися засобами пасивної безпеки. Про це розповів представник Департаменту патрульної поліції Анатолій Нагірний.

    Штрафи за кілька років зросли в 10 разів: українців мотивують пристібатися за кермом

    «Раніше він був 51 гривня, зараз ми маємо 510. Багато це чи ні - це питання зовсім інше. Але оскільки він зріс у десять разів – це набагато більший стримуючий фактор для водіїв», – пояснив він.

    За даними поліції, кількість адмінматеріалів за невикористання ременів зменшилась майже на чверть. Якщо торік патрульні склали близько 190 тисяч протоколів, то цього року – 146 тис. 
    Правоохоронці вважають, що це не лише результат штрафів, а й поступова зміна культури водіння. Як підкреслює Нагірний, свою роль відіграли й кампанії з популяризації ременів безпеки.

    « В Європі, в США було проведено соціальні реклами, ролики відповідні, які популяризують використання засобів пасивної безпеки. Практика показує, що коли водій дивиться такий ролик, він ставить себе на місце того водія, що є на ролику. Коли він бачить якісь негативні наслідки - він розуміє важливість використання», – зазначив правоохоронець. 

    За словами координатора кампанії «За безпечні дороги» Максима Шульги, у 2025 році 48,4% українських водіїв користуються ременями безпеки. Це – позитивна динаміка, адже у 2020 році пристібалися лише 26%.

    «В 10 з 19 досліджуваних міст половина або більшість водіїв їздять пристебнутими ременями безпеки. У 2024 році таких міст було вісім, а в 2020 році жодного», – наголосив аналітик. 

    При цьому, частина керманичів, як не користуються додатковими засобами безпеки все ще суттєва, тому досі є над чим працювати. 

    Нагадаємо, раніше ми писали, що водії зможуть визначати долю номерних знаків через «Дію» 

    «Раніше він був 51 гривня, зараз ми маємо 510. Багато це чи ні - це питання зовсім інше. Але оскільки він зріс у десять разів – це набагато більший стримуючий фактор для водіїв», – пояснив він.

    За даними поліції, кількість адмінматеріалів за невикористання ременів зменшилась майже на чверть. Якщо торік патрульні склали близько 190 тисяч протоколів, то цього року – 146 тис. 
    Правоохоронці вважають, що це не лише результат штрафів, а й поступова зміна культури водіння. Як підкреслює Нагірний, свою роль відіграли й кампанії з популяризації ременів безпеки.

    « В Європі, в США було проведено соціальні реклами, ролики відповідні, які популяризують використання засобів пасивної безпеки. Практика показує, що коли водій дивиться такий ролик, він ставить себе на місце того водія, що є на ролику. Коли він бачить якісь негативні наслідки - він розуміє важливість використання», – зазначив правоохоронець. 

    За словами координатора кампанії «За безпечні дороги» Максима Шульги, у 2025 році 48,4% українських водіїв користуються ременями безпеки. Це – позитивна динаміка, адже у 2020 році пристібалися лише 26%.

    «В 10 з 19 досліджуваних міст половина або більшість водіїв їздять пристебнутими ременями безпеки. У 2024 році таких міст було вісім, а в 2020 році жодного», – наголосив аналітик. 

    При цьому, частина керманичів, як не користуються додатковими засобами безпеки все ще суттєва, тому досі є над чим працювати. 

    Нагадаємо, раніше ми писали, що водії зможуть визначати долю номерних знаків через «Дію» 

    Теги
    • #штрафи
    • #статистика
    • #водії