Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Так ваш стаж не «згорить»: українцям потрібно перевести трудові книжки в «цифру»

    25 Вересня 2025, 20:00 Поділитися

    Щоб не втратити свій страховий стаж і без проблем оформити майбутню пенсію, українцям потрібно подбати про оцифрування трудових книжок. Відповідно до Закону №1217-IX, усі записи про трудову діяльність мають бути перенесені в електронний формат до 10 червня 2026 року.

    Так ваш стаж не «згорить»: українцям потрібно перевести трудові книжки в «цифру»

    Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової, який зберігатиметься у Реєстрі застрахованих осіб. Перехід на сучасний формат дозволить уникнути ризиків втрати документів, спростить облік трудової діяльності та дасть змогу у майбутньому оформити пенсію автоматично – без походів до Пенсійного фонду.

    Оцифрувати трудову можна кількома способами:
    -  самостійно: завантаживши скановані копії через особистий кабінет на порталі Пенсійного фонду;
    -  через роботодавця: якщо він подасть відскановані документи від імені працівників;
    -  також працівники можуть звернутися особисто до сервісних центрів ПФУ.

    Окрім сканованих сторінок трудової книжки, у хронологічному порядку, можуть знадобитися й інші підтвердження стажу:
    -  документи про денне навчання у закладах освіти;
    -  військовий квиток;
    -  свідоцтво про народження дитини (для жінок);
    -  довідки, накази чи інші документи у разі втрати книжки.

    Доступ до електронного кабінету здійснюється кількома способами: за електронним підписом (КЕП), через Bank ID чи Mobile ID, за допомогою сервісу ID.GOV.UA або через Дія.Підпис.
    Важливо: скан-копії мають бути кольоровими, чіткими, у форматі jpg або pdf, а розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб.

    Нагадаємо, раніше ми писали як додати до електронної трудової відсутні дані про навчання та догляд за дитиною 

    Електронна трудова книжка – це цифровий аналог паперової, який зберігатиметься у Реєстрі застрахованих осіб. Перехід на сучасний формат дозволить уникнути ризиків втрати документів, спростить облік трудової діяльності та дасть змогу у майбутньому оформити пенсію автоматично – без походів до Пенсійного фонду.

    Оцифрувати трудову можна кількома способами:
    -  самостійно: завантаживши скановані копії через особистий кабінет на порталі Пенсійного фонду;
    -  через роботодавця: якщо він подасть відскановані документи від імені працівників;
    -  також працівники можуть звернутися особисто до сервісних центрів ПФУ.

    Окрім сканованих сторінок трудової книжки, у хронологічному порядку, можуть знадобитися й інші підтвердження стажу:
    -  документи про денне навчання у закладах освіти;
    -  військовий квиток;
    -  свідоцтво про народження дитини (для жінок);
    -  довідки, накази чи інші документи у разі втрати книжки.

    Доступ до електронного кабінету здійснюється кількома способами: за електронним підписом (КЕП), через Bank ID чи Mobile ID, за допомогою сервісу ID.GOV.UA або через Дія.Підпис.
    Важливо: скан-копії мають бути кольоровими, чіткими, у форматі jpg або pdf, а розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб.

    Нагадаємо, раніше ми писали як додати до електронної трудової відсутні дані про навчання та догляд за дитиною 

    Теги
    • #переведення
    • #трудова книжка
    • #електронна