Пригощає чаєм та пускає в VIP-зали безкоштовно: «Укрзалізниця» пропонує приємні бонуси для пасажирів через неприємну ситуацію з хакерською атакою
«Укрзалізниця» прагне мінімізувати незручності, спричинені тимчасовою відсутністю онлайн-продажу квитків через кібернапад на їх системи. Компанія підготувала приємні бонуси для пасажирів, які придбали паперові квитки в цей період.

Зокрема, пасажири з квитками, придбаними офлайн, зможуть безкоштовно перебувати у платних залах очікування на вокзалах. Крім того, на борту потяга їм запропонують безкоштовний чай від Укрзалізниці.
Компанія також радить пасажирам зберігати свої паперові квитки, адже після відновлення роботи всіх систем обіцяє запустити додаткові «компліменти» від себе та партнерів як вибачення за тимчасовий дискомфорт.
«Хочемо вірити, що старий-добрий паперовий квиточок, придбаний в цей період, стане черговим нагадуванням про те, що українці з гідністю проходять всі випробування в часи великої війни», - йшлося у повідомленні.
Над відновленням повноцінної роботи систем «Укрзалізниці» цілодобово працюють ІТ-фахівці компанії, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку та ІТ-команда Київстар.
Нагадаємо, що у застосунку «Укрзалізниці» тимчасові проблеми з онлайн-сервісами
Компанія також радить пасажирам зберігати свої паперові квитки, адже після відновлення роботи всіх систем обіцяє запустити додаткові «компліменти» від себе та партнерів як вибачення за тимчасовий дискомфорт.
«Хочемо вірити, що старий-добрий паперовий квиточок, придбаний в цей період, стане черговим нагадуванням про те, що українці з гідністю проходять всі випробування в часи великої війни», - йшлося у повідомленні.
Над відновленням повноцінної роботи систем «Укрзалізниці» цілодобово працюють ІТ-фахівці компанії, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку та ІТ-команда Київстар.