Доступні ресторани, безпечні товари та QR-коди: в Україні після війни торгуватимуть по-новому
Урядом затверджені нові правила торговельного обслуговування населення. Це крок до посилення захисту прав споживачів та врахування сучасних потреб бізнесу, повідомляє Мінекономіки.
Новації мають запрацювати після завершення військового стану, коли й змінений профільний закон.
«Багато уваги приділили питанням безбар’єрного середовища, забезпеченню безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до закладів торгівлі та громадського харчування. Також подбали й про створення належних умов праці для працівників торговельних закладів», — розповіла заступник Міністра економіки Тетяна Бережна.
Пункти, які передбачаються:
- Доступність крамниць та закладів харчування. Обов’язково треба облаштувати пандуси, спеціальні паркувальні місця. Персонал має прийти на допомогу у разі потреби.
- Розширення способів отримання інформації. Більше про товари або продавців можна дізнатися після сканування QR-кодів у кутках споживача або отримати потрібне у паперовому варіанті.
- Організація роботи магазинів. Заклади повинні подбати про приміщення чи спеціальні місця, де зберігатимуться особисті речі працівників.
- Вимоги до мережевої торгівлі. Компанії з цього сегменту мають потурбуватися про склади та вести прозору взаємодію з людьми.
- Метрологія. Ваги / інші прилади мають відповідати законодавчим нормативам в аспекті точності.
- Безпека. Не можна продавати те, що схоже на їжу, але не призначене для споживання. Приклад – іграшки-фрукти. Задля уникнення ризиків для дітей.
Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Україні пропонують запровадити європейські стандарти цін на продукти.
- Розширення способів отримання інформації. Більше про товари або продавців можна дізнатися після сканування QR-кодів у кутках споживача або отримати потрібне у паперовому варіанті.
- Організація роботи магазинів. Заклади повинні подбати про приміщення чи спеціальні місця, де зберігатимуться особисті речі працівників.
- Вимоги до мережевої торгівлі. Компанії з цього сегменту мають потурбуватися про склади та вести прозору взаємодію з людьми.
- Метрологія. Ваги / інші прилади мають відповідати законодавчим нормативам в аспекті точності.
- Безпека. Не можна продавати те, що схоже на їжу, але не призначене для споживання. Приклад – іграшки-фрукти. Задля уникнення ризиків для дітей. Нагадаємо, раніше ми писали про те, що в Україні пропонують запровадити європейські стандарти цін на продукти.