Вгору
    Онлайн трансляція
    Програма передач

    Останні відео

    Пт
    Сб
    Нд
    Пн
    Вт
    Ср
    Чт
    Назад до програми передач

    Попередні випуски

    Результати пошуку

    Направлення до лікаря та електронні рецепти: у «Дію» та Viber приходитимуть медичні «пуші»

    5 Лютого 2025, 11:00 Поділитися

    Незабаром сповіщення від електронної системи охорони здоров’я пацієнти зможуть отримувати через «Дію» і Viber. Відповідні зміни затверджені урядом, повідомляє МОЗ.

    Направлення до лікаря та електронні рецепти: у «Дію» та Viber приходитимуть медичні «пуші»

    Надходитимуть номер е-рецепта та код для його погашення, комбінація е-направлення до фахівців. А також підтвердження дозволу на доступ до інформації, згода на обробку персональних даних, створення плану лікування та ін.

    Якщо громадянин має «Дію», то першочергово інформування поводитимуть туди. У разі неможливості доставки повідомлення відправку робитимуть у Viber. У випадку, коли у людини немає жодної з мобільних програм, тоді, як і раніше, можна бачити звичні смс-ки. 

    «Як і раніше пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, будуть отримувати інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням. Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться – повідомлення як і завжди надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування», - зазначили у Міністерстві охорони здоров’я. 

    Наразі  в ДП «Електронне здоровʼя» та НСЗУ  проводять внутрішні тестування. Офіційний запуск незабаром.

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у «Дії» можна скаржитися на відсутній зв'язок або мобільний інтернет.

    Надходитимуть номер е-рецепта та код для його погашення, комбінація е-направлення до фахівців. А також підтвердження дозволу на доступ до інформації, згода на обробку персональних даних, створення плану лікування та ін.

    Якщо громадянин має «Дію», то першочергово інформування поводитимуть туди. У разі неможливості доставки повідомлення відправку робитимуть у Viber. У випадку, коли у людини немає жодної з мобільних програм, тоді, як і раніше, можна бачити звичні смс-ки. 

    «Як і раніше пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, будуть отримувати інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням. Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться – повідомлення як і завжди надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування», - зазначили у Міністерстві охорони здоров’я. 

    Наразі  в ДП «Електронне здоровʼя» та НСЗУ  проводять внутрішні тестування. Офіційний запуск незабаром.

    Нагадаємо, раніше ми писали про те, що у «Дії» можна скаржитися на відсутній зв'язок або мобільний інтернет.

    Теги
    • #медицина
    • #повідомлення
    • #рецепти